» آخرین اخبار » فناوری » گسترش ابزار عیب‌یابی خودتعمیری اپل در اروپا

گسترش ابزار عیب‌یابی خودتعمیری اپل در اروپا

تیر ۹, ۱۴۰۳ 1۰


اپل در حال گسترش دسترسی‌پذیری ابزار عیب‌یابی مبتنی بر وب خود است. این نرم‌افزار (که به طور رسمی “Apple Diagnostics for Self Service Repair” نامیده می‌شود) اکنون در ۳۲ کشور اروپایی از جمله بریتانیا، آلمان، فرانسه و هلند در دسترس قرار گرفته است. این ابزار پیش از این در ماه دسامبر عرضه شده بود.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از انگجت، آنگونه که اپل توضیح داده است این نرم‌افزار «برای کاربران همان قابلیت‌های “ارائه‌دهندگان خدمات مجاز اپل” و “ارائه‌دهندگان تعمیرات مستقل” را برای تست عملکرد و کارائی بهینه قطعات فراهم می‌آورد». این ابزار در حال حاضر از آیفون، مک و Studio Display پشتیبانی می‌کند.
 
این ابزار می‌تواند دستگاه را از نظر صفحه‌نمایش، دوربین، Face ID، ادغام نرم‌افزار و مشکلات خروجی صدا اسکن کند و به شما بگوید کدام قسمت‌ها ممکن است نیاز به تعمیر داشته باشند. این بخشی از تلاش‌های اخیر اپل برای تسهیل سرویس‌ها توسط خود افراد، و احتمالاً با هدف دور زدن مقررات مربوطه، است.
 

تنها نکته استفاده از این ابزار آن است که تشخیص نیاز به یک دستگاه ثانویه اپل دارد. هر دو محصول باید مجهز به سیستم عامل iOS 17 یا بالاتر یا macOS Sonoma 14.1 باشند. البته امکان استفاده از دستگاه‌های مجهز به نسخه بتای iOS 18 و macOS Sequoia نیز وجود نخواهد داشت.
 
پس از شروع فرآیند در این وب‎سایت از دستگاه دوم، دستگاه در حال تست وارد مرحله عیب‌یابی خواهد شد، و می‌توانید از آنجا دستورالعمل‌ها را دنبال کنید.



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایتنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×