» آخرین اخبار » گیلان » پیام دعوت نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان از حضور حداکثری مردم در انتخابات

پیام دعوت نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان از حضور حداکثری مردم در انتخابات

تیر ۸, ۱۴۰۳ 1۰


نماینده‌ ولی فقیه در گیلان با اشاره به اهمیت جایگاه رییس جمهور در روند اداره‌ی امور کشور، حرکت در مسیر تعالی وپیشرفت را مستلزم تحقق انتخاب اصلح دانست و گفت: این امرمهم در بستر حفظ بصیرت، زمان شناسی و توجه در روند انتخاب نامزد اصلح محقق می‌شود وهرچه حضور مردم در عرصه‌ی انتخابات فردا هشتم تیر گسترده‌تر وبا دقت وحساسیت بیشتری باشد، زمام امور کشور بدست فرد شایسته تری سپرده خواهد شد.

آیت الله فلاحتی با اشاره به آیات الهی، مبنی بر سپردن امور بدست توانمندترین و شایسته‌ترین فرد را از الزامات موفقیت درجامعه‌ی اسلامی دانست و افزود: امیدواریم فردا در بستر درایت و زمان شناسی  انتخابات به حصول نتایجی مطلوب به نفع کشور وملت بزرگ ایران بیانجامد.

استاندار نیز در پیام خود حضور آگاهانه و حداکثری در انتخابات را زمینه ساز شکل گیری دولتی قوی ومردمی برای تداوم روند خدمت به آحاد جامعه عنوان کرد و افزود: انتظار میرود مردم ولایتمدار و موقع شناس استان گیلان فردا با حضور پرشور خود زمینه ساز خلق حماسه ایی ماندگار شوند.

اسدالله عباسی همچنین از پیش بینی ۲ هزار و ۶۸۸ شعبه‌ی اخذ رای در مناطق شهری و روستایی گیلان خبر داد وافزود: در حال حاضرتمامی ملزومات وبستر‌های لازم برای انتخاباتی سالم، پرشور ومردمی مهیاست و فرمانداران تثبیت این روند را در راستای تسهیل در روند اخذ رای عموم مردم دنبال خواهند کرد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

باشگاه خبرنگاران جوان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×