» آخرین اخبار » گیلان » ساختمان‌های تاریخی ساعت و میرزا خلیل رشت ترمیم می‌شوند
ساختمان‌های تاریخی ساعت و میرزا خلیل رشت ترمیم می‌شوند

ساختمان‌های تاریخی ساعت و میرزا خلیل رشت ترمیم می‌شوند

اردیبهشت ۳۰, ۱۴۰۳ 0۰

به گزارش گیل سو، رحیم شوقی شهردار رشت عصر امروز در یکصدوسی امین جلسه علنی شورا در ساختمان جلسات شورای رشت با اشاره به هوشمندسازی و الکترونیکی ساختن خدمات شهرداری رشت اظهار کرد: اقدامات لازم در دست انجام است و موضوع رمزینه پاسخ سریع را نیز پیش از این مطرح و در دست بررسی داریم.

وی به ترمیم ساختمان ساعت شهرداری رشت اشاره کرد و گفت: امیدواریم به زودی شاهد بهره برداری از این ساختمان باشیم و در خصوص ساختمان تاریخی میرزا خلیل نیز در تلاشیم تا طی دو ماه آینده نسبت به اجرای مناقصه پیرامون آن عمل کنیم.

شهردار رشت با اشاره به اینکه روند پروژه‌های عمرانی خوب است، تصریح کرد: طرح میثاق با سرعت در حال انجام است و تقاضا دارم اعضای شورا بازدیدی از کارخانه آسفالت داشته باشند و چون مبحث کیفیت آسفالت هم مورد تاکید اعضای شورا و شخص بنده است، واحد بررسی و ارزیابی کیفیت آسفالت نیز مستقر شده است.

شوقی به استارت آزمایشی پُل جانبازان رشت اشاره کرد و افزود: بسیاری از پُل‌های مکانیزه عابر پیاده رشت دچار مشکلات اساسی هستند و با یک سرمایه گذار در این باره نشست داشتیم و هنوز به توافقات لازم نرسیده‌ایم و به تمامی مدیران مناطق بابت پُل‌های مکانیزه تاکید کردیم اگر اقدامات طبق توافقات و تعهدات انجام نشود باید حتما تذکر و پیگیری شود.

وی با بیان اینکه همزمان با حضور بنده اعلام کردم که ثبت حقوق بر اساس حضور غیاب به طور یکسان بررسی و اجرایی شود، گفت: چند نفر از نیروی شهرداری رشت را به علت منظم نبودن در ورود و خروج به مجموعه در ساعت فعالیت به سازمان بازرسی معرفی کردیم و حتی رای اخراج دو نفر از نیروهای شهرداری که بر اساس چارچوب در محل خدمت حضور پیدا نمی‌کردند را نیز دریافت کردیم.

به این نوشته امتیاز بدهید!

gilsou24

خبرنگار و فعال رسانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×