» آخرین اخبار » فناوری » Dot AI؛ چت‌باتی که به شما نزدیک‌تر می‌شود

Dot AI؛ چت‌باتی که به شما نزدیک‌تر می‌شود

تیر ۵, ۱۴۰۳ 1۰


چت ربات‌های مجهز به هوش مصنوعی مانند جمینای (Gemini)، کوپایلوت (Copilot) و چت جی‌پی‌تی (ChatGBT) ممکن است در کارهای روزانه به شما کمک کنند، اما Dot AI به عنوان یک همراه دیجیتالی طراحی شده است که گفتار و همدلی انسان را تقلید می‌کند.

این برنامه توسط New Computer، (استارت آپی که توسط طراح سابق اپل، جیسون یوان و مهندس سام ویتمور تأسیس شده است)، توسعه داده شده است.  این برنامه در حال حاضر به صورت رایگان در فروشگاه اپ‌استور در دسترس است.

اگرچه در نگاه اول ممکن است فقط یک ربات چت هوش مصنوعی دیگر به نظر برسد، اما چیزی که Dot را منحصربه‌فرد می‌کند، توانایی آن در به خاطر سپردن مکالمات شما برای ارائه تجربه شخصی‌تر است.

دوست، همراه و محرم

تاکنون جزئیات خاصی در مورد فناوری زیربنایی این چت‌ربات وجود ندارد، اما برخی گزارش‌ها نشان می‌دهند که Dot AI از پردازش زبان طبیعی همراه با یادگیری ماشینی برای درک درخواست‌های کاربر و ایجاد پاسخ‌ها استفاده می‌کند.

 

برخلاف سه مدل قبلی که بر ارائه اطلاعات تمرکز دارند، Dot AI بر حمایت عاطفی و هوش متمرکز است.

پس از باز کردن برنامه، کاربران با سؤالاتی مانند «چه‌کاره‌اید؟»، «نمایش تلویزیونی مورد علاقه‌تان چیست؟» و « روز عالی شما چگونه است؟» راهنمایی می‌شوند. بر اساس این پاسخ‌ها، ربات‌چت بیشتر درباره کاربر می‌پرسد.

حافظه بلند مدت

توضیحات اپ استور همچنین اشاره می‌کند که Dot AI حافظه بلند مدت بی‌نهایتی دارد و می‌تواند به ارائه مشاوره شغلی و یادآوری‌های تاریخی کمک کند.

نسخه رایگان Dot AI مکالمات محدودی را ارائه می‌دهد، اما کاربران می‌توانند با خرید طرح پولی به قیمت ۱۱.۹۹ دلار در ماه، این محدودیت را دور بزنند، که شامل دسترسی به Chronicles است. Chronicles  قابلیتی است که تاریخچه توسعه شخصی کاربر را سازمان‌دهی می‌کند.



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایتنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×