» دسته‌بندی نشده » توزیع ۴۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان گیلانی در ماه رمضان

توزیع ۴۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان گیلانی در ماه رمضان

فروردین ۲۴, ۱۴۰۰ 1۰

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، رزمایش سراسری  نهضت نهضت کمک مومنانه ویژه ماه مبارک رمضان شامل توزیع سه هزار بسته معیشتی و ۶۰ سری جهیزیه هدیه مقام معظم رهبری در گیلان آغاز شد.

نماینده ولی فقیه در گیلان با قدردانی از همدلی و وحدت مردم در ایام کرونا اظهار کرد: مردم گرانقدر گیلان در عرصه کارهای جهادی و رزمایش مواسات همکاری و وحدت خوبی داشتند که جای ستایش دارد.

آیت‌الله رسول فلاحتی با اشاره به بصیرت مردم گیلان در رزمایش مواسات و کمک مومنانه گفت: مردم گیلان در ایام دفاع مقدس هشت هزار شهید تقدیم نظام اسلامی کرده و در رزمایش مواسات هم با کمک‌های بی شائبه خود حماسه‌ای دیگر خلق کردند.

وی رزمایش مواسات و کمک مومنانه را یک توفیق الهی در جامعه دانست و بیان کرد: در قرآن و روایات به انجام کمک مومنانه و یاری رساندن به نیازمندان تایکد فراوان شده و مردم ایران به خوبی از این توفیق ارزشمند بهره‌مند شدند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اذعان به اینکه کمک ۱۳۷ میلیارد تومانی مردم در طول ایام کرونا جای بسیار قدردانی دارد، تصریح کرد: کشور در شرایط سخت اقتصادی بوده و مردم وضعیت معیشتی بدی را تجربه می‌ کنند ولی مردم با وجود این شرایط همواره پای کار بوده و با کمک ۱۳۷ میلیارد تومانی خود باعث افتخار ملت شدند.

توزیع ۴۴ هزار بسته معیشتی ماه رمضان

فرمانده سپاه قدس گیلان نیز در این مراسم با بیان اینکه سپاه پاسداران تا اتمام ویروس کرونا در خدمت مردم ایران است، اظهار کرد: یکی از اولویت‌های سپاه و بسیج در کشور یاری رساندن به مردم در بحران‌های مختلف از جمله ویروس کرونا بوده و این نهاد انقلابی تا آخرین لحظه در خدمت مردم خواهد بود.

سردار محمد عبدالله پور از توزیع ۴۴ هزار بسته معیشتی در ایام ماه رمضان در گیلان خبر داد و گفت: در ماه رمضان تصمیم بر این شد تا ۴۴ هزار بسته معیشتی بیان نیازمندان که در استان شناسایی شدند توزیع و امروز هم سه هزار از این بسته‌ها به این افراد تحویل داده می‌شود.

وی همچنین با ابراز خرسندی از توزیع ۶۰ سری جهیزیه در گیلان افزود: این دوره یک تفاوت با دوره‌های دیگر داشته و آن هم توزیع ۶۰ سری جهیزیه اهدایی مقام معظم رهبری و خیرین شامل پنج کالای اساسی به ارزش هر سری ۱۵ میلیارد تومان در بین زوج‌های نیازمند توزیع می‌شود.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اذعان به اینکه بسیجیان و گروه‌های جهادی در ایام کرونا در کنار کادر درمان بوده‌اند، تصریح کرد: از اول روزهای کرونا تاکنون یک‌هزار و ۶۰۰ گروه جهادی در قالب یک‌هزار گروه در خدمت مردم و کادر درمان بوده و حتی بعضی از این افراد به کرونا مبتلا شده و روزهای سختی را می‌گذراندند.

 

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان نیز در این مراسم با بیان اینکه رزمایش مواسات در این استان به بهترین نحو در حال انجام است، اظهار کرد: از اولین روز رزمایش تاکنون و به یاری مردم ۳۳۵ هزار بسته معیشتی به ارزش ۱۳۷ میلیارد تومان در سطح استان و در بین نیازمندان توزیع شده است.

سرهنگ احمد ابراهیمی ارزش هر بسته معیشتی را ۳۰۰ هزار تومان دانست و گفت: در ماه رمضان هم ۴۴هزار بسته معیشتی و ۶۰ سری جهیزیه به ارزش ۱۵ میلیارد تومان در بین نیازمندان توزیع می‌شود.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸/ی


به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×