» آخرین اخبار » گیلان » برخورد بدون اغماض با متخلفان از دستاوردهای نظام سلامت گیلان

برخورد بدون اغماض با متخلفان از دستاوردهای نظام سلامت گیلان

تیر ۵, ۱۴۰۳ 0۰


دکتر محمدتقی آشوبی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در آیین تکریم و معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه در نظام سلامت همه یک هویت بسیجی دارند، اظهار کرد: کار در نظام سلامت پیوسته، بدون وقفه و بدون در نظر گرفتن مکان خاص بوده و این دقیقا برابر با خدمت صادقانه و آگاهانه در تشکل‌های بسیجی است.

وی با اشاره به جهاد تبیین و لزوم شفافیت در تبیین حقایق و بروز رخدادهای طبیعی و غیر مترقبه، افزود: تبیین واقعی، منصفانه، به‌جا، به‌حق و به‌اندازه و از همه مهمتر توسط صاحبان افکار عمومی و قشر جوان جامعه از جمله دانشجویان نیاز امروز جامعه است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان به اقدامات جهادی دانشگاه در مدیریت بحران حریق بیمارستان قائم (عج) رشت اشاره کرد و گفت: حدود ۱۳۰ بیمار بیمارستان قائم‌ (عج) با مدیریت صحیح زمان و تامین به موقع تخت‌های درمانی در سایر بیمارستان های رشت و حومه در کمترین زمان منتقل شدند و پس از آن مداخلات بهداشت روانی و درمان بیماران بستری آغاز شد.

دکتر آشوبی تشدید نظارت‌ها و برخورد بدون اغماض با متخلفان حوزه سلامت را یکی از بزرگترین دستاوردهای دانشگاه علوم پزشکی گیلان طی ۴۰ سال اخیر دانست و تصریح کرد: تامین، حفظ و ارتقای سطح سلامت مردم مرز مشخص ما با متخلفان است و در این مسیر دو بیمارستان خصوصی استان با اشکالات و تخلفات عدیده بسته شده که گواهی از برخورد جدی و بدون تعارف ما با مخلان سلامت مردم است.

وی با بیان اینکه برخورد با متخلفان برای دانشگاه علوم پزشکی گیلان حد و مرز ندارد، خاطرنشان کرد: برای نظام سلامت، حفظ جان انسان از همه چیز مهمتر است و آن را با هیچ چیز معاوضه نمی‌کنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه دانشگاه متعلق به دانشجو و اعضای هیئت علمی است، تصریح کرد: برخی از کارهای بزرگ در نظام سلامت تنها با حضور پرنشاط و پر شور دانشجویان جوان ممکن و میسر میشود و این فرصت بیش از پیش نیازمند مشارکت دانشجویان بسیجی است.

دکتر آشوبی همچنین از طرح پیشنهادی شورای مشوری متشکل از اعضای فعال بسیج دانشجویی و رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان خبر داد و گفت: این شورا، متناظر با هر یک از معاونین و مدیران ستادی با مشارکت خیران تشکیل خواهد شد و تمامی اقدامات راهبردی و عملیاتی معاونت ها و مدیریت ها را رصد، پایش و در صورت لزوم اصلاح و اجرا می‌کند.

گفتنی است؛ در پایان این نشست از تلاش های دکتر علی بزی به عنوان مسئول سابق حوزه بسیج دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان تقدیر و تجلیل و امیرحسین میربلوکی به عنوان مسوول جدید حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان منصوب و معرفی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

باشگاه خبرنگاران جوان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×