» آخرین اخبار » گیلان » عیادت نماینده ویژه دولت از بیماران بیمارستان قائم رشت

عیادت نماینده ویژه دولت از بیماران بیمارستان قائم رشت

خرداد ۳۰, ۱۴۰۳ 1۰


سید محمود حسینی‌پور، سرپرست معاونت امور مجلس رئیس جمهور و نماینده ویژه سرپرست ریاست جمهوری به همراه اسدالله عباسی، استاندار گیلان امروز (چهارشنبه ۳۰ خرداد ماه) با حضور در بیمارستان رازی رشت، ضمن عیادت از بیماران منتقل شده بیمارستان قائم (عج) این شهر و گفت‌وگو با همراهانشان، آخرین وضعیت ابعاد حادثه حریق این مرکز درمانی بخش خصوصی و روند رسیدگی به بیماران منتقل شده را بررسی و دستورات لازم در جهت تداوم ارائه خدمات به این بیماران را صادر کرد.

او همچنین در گفت‌وگو با عوامل دانشگاه علوم پزشکی گیلان، مسئولان بیمارستان، امداد و نجات هلال احمر، آتش‌نشانی و اورژانس و نیز مدیران و دست‌اندرکاران بیمارستان و مردم از آخرین جزئیات حادثه مطلع شده و ضمن ابراز تأسف از وقوع چنین حوادثی بر بررسی دقیق علت و عوامل حریق رخ داده تأکید کرد.

صبح امروز هم نشست بررسی ابعاد مختلف حادثه آتش سوزی بیمارستان قائم رشت با حضور سرپرست معاونت امور مجلس ریاست جمهوری و نماینده ویژه دولت در استانداری گیلان برگزار شد.

بیمارستان خصوصی قائم (عج) رشت، حوالی ساعت ۱:۱۳ دقیقه بامداد سه شنبه ۲۹ خرداد ماه دچار آتش سوزی شد که این آتش سوزی با تلاش نیرو‌های آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت مهار و بیماران بستری در این بیمارستان به سایر مراکز درمانی منتقل شدند که متأسفانه تاکنون ۹ تن از این بیماران جان باختند.

عیادت نماینده ویژه دولت از بیماران بیمارستان قائم رشت

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

باشگاه خبرنگاران جوان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×