» آخرین اخبار » گیلان » لزوم تسریع در بازگشت بیمارستان قائم رشت به چرخه خدمات رسانی

لزوم تسریع در بازگشت بیمارستان قائم رشت به چرخه خدمات رسانی

خرداد ۳۰, ۱۴۰۳ 1۰


اسدالله عباسی، استاندار گیلان در جریان بازدید از بیمارستان قائم (عج) رشت گفت: با تشکیل کارگروه‌ها و انجام بررسی‌های متعدد در موضوع حریق این بیمارستان و بعد از نشست با سرپرست معاونت پارلمانی ریاست جمهوری تصمیماتی از جمله بازسازی و آماده‌سازی این مرکز درمانی برای فعالیت دوباره گرفته شد.

او با بیان اینکه مسائل فنی بیمارستان قائم (عج) رشت در حال رسیدگی است، افزود: مسببان این حادثه نیز شناسایی می‌شوند، کار‌ها با سرعت و با تمام توان و همه جوانب کارشناسی و فنی ادامه دارد.

استاندار گیلان تصریح کرد: بیماران انتقال یافته از بیمارستان قائم رشت به سایر مراکز درمانی تحت رسیدگی بوده و بر درمان و سلامت آنان نظارت است.

عباسی همچنین ابراز امیدواری کرد تا هر چه سریعتر بیمارستان قائم رشت به چرخه خدمات رسانی برگردد.

او از مسئولان بیمارستان‌ها و دستگاه‌های دولتی خدمات رسان خواست تا به لحاظ فنی مراقبت‌های لازم را برای پیشگیری از چنین حوادثی داشته باشند و ایمنی مجموعه‌ها را از ابعاد مختلف بررسی و تامین کنند.

بیمارستان خصوصی قائم (عج) رشت، حوالی بامداد سه شنبه ۲۹ خرداد ماه دچار آتش سوزی شد که این آتش سوزی با تلاش نیرو‌های آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت مهار و بیماران بستری در این بیمارستان به سایر مراکز درمانی منتقل شدند که متأسفانه تاکنون ۹ تن از این بیماران جان باختند.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

باشگاه خبرنگاران جوان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×