» آخرین اخبار » فناوری » توقف تحویل سایبرتراک به دلیل مشکل برف‌پاک‌کن

توقف تحویل سایبرتراک به دلیل مشکل برف‌پاک‌کن

خرداد ۲۹, ۱۴۰۳ 1۰


به برخی از خریداران سایبرتراک، که قرار بود وانت‌های جدید خود را در این هفته دریافت کنند، گفته شده است که باید مدتی طولانی‌تر صبر کنند زیرا این شرکت در حال چاره‌جویی برای یک مشکل ایمنی در موتور برف‌پاک‌کن شیشه جلوی این خودرو است.
 
به گزارش ایتنا، تسلا چنین مشکلی را به طور علنی تأیید نکرده و یا فراخوان رسمی صادر نکرده است، اما بسیاری از کسانی که در انجمن مالکان سایبرتراک و ردیت ابراز نظر کرده‌اند گفته‌اند که به آنها اطلاع داده شده است که تحویل آن متوقف شده است و تاریخ دریافت آنها یک هفته به تعویق افتاده است.
 
این به دنبال گزارش‌هایی از صاحبان سایبرتراک منتشر شده است که گفته‌اند برف‌پاک‌کن شیشه جلو برای آنها از کار افتاده است، که در برخی موارد تقریباً بلافاصله پس از بارگیری این وانت بوده است.
 

تسلا قبلاً، در بهار امسال، هم ناچار شده بود که تحویل سایبرتراک را متوقف کند؛ در آن زمان این شرکت به خاطر اشکالی در پدال گاز که ممکن بود باعث گیر کردن آن شود فراخوان داده بود. این مشکل برای حدود ۳۸۷۸ خودروی سایبرتراک رخ داده بود. در این مورد، رفع اشکال نسبتاً به سادگی (با نصب یک میخ‌پرچ) انجام شد و تحویل آن به زودی از سر گرفته شد.
 



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایتنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×