» آخرین اخبار » سیاست » نامزدها حق را به مردم بگویند/ کاندیداها کارآمدی و کارنامه خود را نشان دهند

نامزدها حق را به مردم بگویند/ کاندیداها کارآمدی و کارنامه خود را نشان دهند

خرداد ۲۸, ۱۴۰۳ 0۰


مجتبی شاکری، دبیر کل جمعیت جانبازان در گفت‌و‌گو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره لزوم رعایت اخلاق انتخاباتی اظهار کرد: تمایز انقلاب با دیگر انقلاب‌های دیگر که دورن مایه مادی دارند پاسخگویی به مردم و محضر الهی است و یک خود کنترلی در ما وجود دارد که اخلاق را شکل می‌دهد. اگر از این عنصر جدا شویم گرفتار تفکر ماکیاولیسم می‌شویم که طبق آن هدف وسیله را توجیه می‌کند.

وی افزود : اگرنامزدها در انتخابات به دنبال حقیقت نمایی بوده و می‌خواهند آینه دار انقلاب باشند تا مردم دست به انتخابی درست بزنند باید کارآمدی و کارنامه خود را به درستی نشان دهند تا جامعه به خطا گرفتار نشود پس نامزدها باید حق را بگویند حتی اگر به ضرر آنها باشد .

شاکری تاکید کرد : در شرایطی که عاطفه مردم از شهادت آیت الله رئیسی به هیجان آمده است موقعیتی مناسب وجود آمده تا از این مصیبت حماسه ساخته شود چرا که غفلت و در خود فرورفتن ما باعث سو استفاده دشمنان می‌شود. 

دبیر کل جمعیت جانبازان گفت: کسی که رئیس جمهور کشورمی‌شود باید سابقه انقلابی داشته و امتحان خود را در بزنگاههای مهم کشور پس داده باشد. بنابراین فردی که پا به عرصه ریاست جمهوری گذاشته نباید کارنامه مبهمی داشته باشد. 

وی ادامه داد: کاندیداهای ریاست جمهوری باید موضع روشنی درباره اتفاقات و فتنه های سالهای اخیر داشته باشد. و موضع منفعلانه از خود بروز ندهد.

شاکری گفت: نامزدی که به عنوان مثال نماینده بوده و انتقاداتی می‌کند باید ثابت کند خود چگونه در مسئولیت خود میدان‌داری کرده است و نمی‌تواند بگوید که من در مجلس یک نفر بوده ام چرا که این امر سلب مسئولیت است و بنابراین نمی‌تواند از رقیب خود حساب پس بکشد.

وی گفت: نامزدها باید تلاش کنند کارنامه خود را نشان دهند و راه برون رفت از مشکلات اصلی کشور تبیین کنند چرا که مردم می‌خواهند ذائقه کاندیداها را بدانند و دست به انتخاب درستی بزنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

باشگاه خبرنگاران جوان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×