» آخرین اخبار » اقتصاد » عوامل اثر گذار بر روند حرکتی بازار سهام امروز ۲۷ خرداد چه بود؟

عوامل اثر گذار بر روند حرکتی بازار سهام امروز ۲۷ خرداد چه بود؟

خرداد ۲۷, ۱۴۰۳ 0۰


علیرضا روستا کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در جریان معاملات امروز ۲۷ خردادماه شاخص کل با کاهش ۰.۸ درصد و ۱۶۵۷۵ منفی به عدد ۲۰۴۵۰۹۶ رسید. شاخص کل هم‌وزن نیز با کاهش ۰.۵۳ درصدی و ۳۵۳۹ واحد کاهش به ۶۶۶۱۴۱ رسید تا شاهد یک روز منفی دیگر در بازار باشیم.

این کارشناس بازار سرمایه در ادامه می‌گوید: امروز حجم معاملات در سهام، حق تقدم و صندوق‌های سهامی ۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون برگ سهم با ارزش معاملاتی ۲۷۱۹ میلیارد تومان بود همچنین سرانه خرید حقیقی‌ها ۳۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و سرانه فروش ۳۷ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان بود و خروج ۴۴۷ میلیارد تومان را از سهام و حق تقدم و صندوق سهامی شاهد بودیم.

او افزود: امروز ۸۲ درصد بازار یعنی ۶۰۵ نماد منفی و ۱۸ درصد بازار یعنی ۱۳۱ نماد مثبت به پایان معاملات رسیدند. بیشترین ورود پول به صنعت فرآورده‌های نفتی با ۴ میلیارد تومان و بیشترین خروج پول با ۷۲ میلیارد تومان از صنعت بانک‌ها بود.

بازاری سرشار از عدم اعتماد

این کارشناس بازار سرمایه می‌گوید: در بازار اخبار مثبت خوبی در گردش است، اما دامنه نوسان محدود و عدم اعتماد به بازار همچنان روند منفی را به وجود آورده است.

خبرنگار: کیمیا قلی‌پور 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

باشگاه خبرنگاران جوان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×