» آخرین اخبار » گیلان » لزوم بهره گیری ازدانش نوین در تولید محصولات کشاورزی

لزوم بهره گیری ازدانش نوین در تولید محصولات کشاورزی

خرداد ۲۶, ۱۴۰۳ 0۰


استاندار در نشست شورای کشاورزی با اشاره به ظرفیت‌های کشاورزی در گیلان برای تحقق شعار سال جهش تولید با مشارکت مردمی گفت: ارتقا کیفیت تولید، امنیت سرمایه گذاری و جذب سرمایه گذار و همچنین ارائه تسهیلات به کشاورزان مورد توجه قرار گیرد.
دکتر اسدالله عباسی دراین نشست با اشاره به نقش موثر روستاییان در تولید و زنجیره ارزش غذایی گفت: بازار‌های هفتگی ظرفیت مناسب برای عرصه محصولات کشاورزی است که رونق آن می‌تواند به افزایش عرضه و تقاضا منجر شود. 
وی با تاکید برلزوم بهره گیری ازدانش روز در تولید محصولات کشاورزی افزود : استفاده از دانش نوین در بخش کشاورزی سبب کاهش هزینه ها، افزایش تولید و توسعه و تقویت بخش های مختلف این حوزه خواهدشد.
استاندار با بیان اینکه دولت حامی کشاورز است به کشاورزان اطمینان داد، موانع فروش برنج شناسایی و برطرف شود.
دکتر عباسی درادامه بر لزوم برند سازی محصولات کشاورزی تاکید کرد و افزود : با بهره گیری از برند سازی می‌توان زمینه فروش این محصولات را بر اساس توجه به منطقه تولید بیش از پیش فراهم کرد.
در این نشست هریک از مسئولان متولی ، با ارائه گزارش‌هایی از عملکرد تولیدات کشاورزی در استان و چالش‌های این حوزه ، خواستار برطرف شدن آن شدند. 
در پایان هم از گواهینامه ثبت نشان جغرافیایی تولید فندق در گیلان رونمایی و همچنین از فعالان تولیدی حوزه‌های مختلف کشاورزی استان تجلیل شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

باشگاه خبرنگاران جوان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×