» آخرین اخبار » اقتصاد » حدود ۳۱ هزار قطعه سکه در دوازدهمین حراج مرکز مبادله ایران به فروش رسید

حدود ۳۱ هزار قطعه سکه در دوازدهمین حراج مرکز مبادله ایران به فروش رسید

خرداد ۲۱, ۱۴۰۳ 1۰


اصغر بالسینی سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: دوازدهمین حراج سکه طلا امروز دوشنبه ۲۱ خرداد ماه ۱۴۰۳ برگزار شد و از مجموع ۱۸ هزار و ۳۴۶ قطعه ربع سکه ثبت سفارش شده، ۱۴ هزار و ۸۹۴ قطعه با میانگین قیمت ۱۳ میلیون و ۳۹۴ هزار تومان به متقاضیان تخصیص داده شد.

این مقام مسئول اظهار کرد: از مجموع ۴۹۱۹ قطعه نیم سکه ثبت سفارش شده، ۴۱۹۴ قطعه با میانگین قیمت ۲۰ میلیون و ۸۷۳ هزار تومان تخصیص داده شد. در حراج سکه تمام نیز ۱۴ هزار و ۴۵۲ قطعه سکه ثبت سفارش شد که ۱۱ هزار و ۸۴۵ قطعه با میانگین قیمت ۳۷ میلیون و ۵۱۸ هزار تومان تخصیص داده شد. روشن است، در بین متقاضیان افرادی بالاتر و افرادی پایین‌تر از این قیمت ها، قیمت پیشنهادی اعلام کرده و به آنها تخصیص داده شده است.

بالسینی در نهایت اظهار کرد: تاکنون و در مجموع ۱۲ حراج برگزار شده و جمعا ۱۷۸ هزار و ۶۱۰ قطعه انواع سکه طلا به متقاضیان حراج تخصیص داده شده است. سهم ربع سکه از این حجم تخصیص ۱۱۴ هزار و ۸۸۶ قطعه، نیم سکه ۲۵ هزار و ۹۶۶ قطعه و تمام سکه ۳۷ هزار و ۷۵۸ قطعه است.

او پیش از این هم به باشگاه خبرنگاران جوان گفته بود: حداکثر حجم سفارش و خرید برای هر متقاضی مجموعا ۵ قطعه سکه است. به نحوی که می‌توان ۵ قطعه ربع سکه یا ۵ قطعه نیم سکه یا ۵ قطعه تمام سکه و یا ترکیبی از هر سه شامل تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه باشند که جمع هر سه با هم نباید بیش از ۵ قطعه باشند.

خبرنگار: کیمیا قلی‌پور 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بانک و بیمه



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

باشگاه خبرنگاران جوان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×