» آخرین اخبار » گیلان » کنگره ملی تازه‌های اختلالات شنوایی در رشت برگزار می‌شود

کنگره ملی تازه‌های اختلالات شنوایی در رشت برگزار می‌شود

خرداد ۱۳, ۱۴۰۳ 0۰


مراسم رونمایی از پوستر دومین کنگره ملی «تازه‌های اختلالات شنوایی و تعادل» امروز (یکشنبه ۱۳ خرداد ماه) با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، هیئت رئیسه دانشگاه و دبیران علمی و اجرایی این کنگره در سالن اجلاس حوزه ریاست دانشگاه برگزار شد.

دکتر محمدتقی آشوبی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در حاشیه این مراسم با حائز اهمیت برشمردن سمپوزیوم‌ها و همایش‌های ملی گفت: این دانشگاه پس از یک مدت وقفه در برگزاری رویداد‌های ملی توانسته سمپوزیوم کشوری و تخصصی ارتقاء آموزش علوم پزشکی و کاربرد فناوری مصورسازی، همایش ۳ روزه اورژانس‌های جراحی، تروما و نقش پاراکلینیک با همکاری سازمان نظام پزشکی کشور، کنگره ۲ روزه میان‌دوره‌ای انجمن جراحان عروق ایران، سمینار سالانه بیماری‌های ریوی کشور و پنجمین همایش ملی سالمندی و برگزاری اجلاس شبکه تحقیقات عوامل اجتماعی مؤثر بر سلامت کشور را برگزار کند.

افزایش ۱۰ رشته دکترا به دانشگاه علوم پزشکی گیلان تا پایان امسال

او افزود: توجه به توسعه تحصیلات تکمیلی در دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز طی سال‌های اخیر مورد توجه بوده است، به‌گونه‌ای که تاکنون چندین رشته در مقطع دکترا به این دانشگاه افزوده شد و در تلاشیم تا پایان امسال ۱۰ رشته دکترا به علوم پزشکی گیلان اضافه کنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان همچنین با بیان اینکه هر اقدامی که موجب تقویت و توسعه نظام آموزشی شود، مورد استقبال است، تصریح کرد: باید تمام تمرکز و توجه این دانشگاه در هرچه بهتر برگزار شدن دومین کنگره ملی تازه‌های اختلالات شنوایی و تعادل به کار گرفته شود.

کنگره ملی تازه‌های اختلالات شنوایی در رشت برگزار می‌شود

این کنگره ملی روز‌های چهارشنبه ۲۳ و پنجشنبه ۲۴ خرداد ماه در تالار مرکزی شهر رشت همراه با کارگاه‌های جانبی، سمعک شناسی، رجیستری بیماری‌ها و تست‌های بالینی و پاراکلینیک سرگیجه برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

باشگاه خبرنگاران جوان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×