» آخرین اخبار » سیاست » نام‌نویسی دیپلمات سابق در رقابت‌های انتخاباتی ریاست‌جمهوری

نام‌نویسی دیپلمات سابق در رقابت‌های انتخاباتی ریاست‌جمهوری

خرداد ۱۲, ۱۴۰۳ 0۰


فدا حسین مالکی سفیر سابق ایران در افغانستان و نماینده مجلس یازدهم عصر امروز پا به رقابت‌های انتخاباتی گذاشت و عازم خیابان فاطمی و وزارت کشور شد.

 فداحسین مالکی هفدهمین داوطلبی است که تاکنون در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرده است.

مالکی: استراتژی سیاست خارجی منطبق با جایگاه کشورمان نیست

فداحسین مالکی نماینده سفیر سابق ایران در افغانستان بعد از ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دولت قانون و خدمت، باید بتواند سکاندار دستگاه اجرایی شود تا موضوعات و مشکلات کشور را رسیدگی کند.

او تصریح کرد کرد: اولین توجه بنده نسبت به استان‌های مرزی و محروم کشور بوده است و با تشکیل فراکسیون استان‌های مرزی، ظرفیت کشور را بررسی کردیم؛ دو قانون مصوب شد تا بتوانیم با تمام توان در جهت رفع مشکلات و معیشت مردم پیش برویم. 

داوطلب انتخابات ریاست جمهوری گفت: استراتژی سیاست خارجی منطبق با جایگاه کشورمان نیست و باید به موضوعات کشور‌های همسایه و منطقه توجه بیشتری داشته باشیم. 

مالکی بیان کرد: اگر کسی گفت مشکلات کشور یک شبه قابل حل است و از روش‌های سنتی بخواهد مشکلات را حل کند، این اشتباه محض است. اگر برنامه و استراتژی جدید نداشته باشیم، دچار سردرگمی خواهیم شد. 

او تاکید کرد: در حوزه اقتصاد کشور مشکل داریم و تمام توان شهید رئیسی بر این بود که گره‌ها باز شود و اقدامات خوبی هم انجام داد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

باشگاه خبرنگاران جوان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×