» آخرین اخبار » فناوری » ایموجی‌های تولید شده توسط هوش مصنوعی و امکانات بیشتر در iOS 18

ایموجی‌های تولید شده توسط هوش مصنوعی و امکانات بیشتر در iOS 18

خرداد ۱۲, ۱۴۰۳ 1۰


iOS 18 ممکن است سرگرمی بیشتری را به تجربه استفاده از آیفون بیافزاید. مارک گورمن تحلیلگر وبسایت بلومبرگ، در خبرنامه Power On این هفته، گزارش داد که ایموجی‌های تولید شده با هوش مصنوعی از جمله قابلیت‌های جدیدی خواهد بود که اپل در ماه آینده در WWDC (کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل) به نمایش می‌گذارد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از انگجت، گورمن نوشته است که با وجود تنوع بالای مجموعه ایموجی فعلی آیفون، این شرکت «در حال توسعه نرم‌افزاری است که می‌تواند شکلک‌های سفارشی را بر اساس پیام‌هایی که کاربران می‌فرستند به طور آنی ایجاد کند».
 
همچنین طبق گزارش‌ها، اپل این کار را انجام می‌دهد تا کاربران آیفون گزینه‌های سفارشی‌سازی بیشتری برای اپ‌ها و صفحه اصلی خود داشته باشند، مانند توانایی تغییر رنگ آیکون‌های برنامه و نظم دادن آزادانه‌تر به جای قفل ماندن در طرح‌بندی شبکه‌ای. مورد دوم به طور ویژه تغییری بسیار بزرگ برای اپل به شمار خواهد رفت، اما مطمئناً برای کاربرانی که تمایل به خلاقیت بیشتر در طراحی‌ صفحه اصلی خود داشته‌اند خوشایند خواهد بود. البته، نباید فراموش کرد که اینها هنوز شایعه هستند.
 

در آستانه کنفرانس سالانه توسعه‌دهندگان اپل، که در ۱۰ ژوئن آغاز می‌شود، صحبت‌های زیادی در مورد اپ‌های هوش مصنوعی اپل انجام شده است. انتظار می‌رود اپل همکاری خود را با OpenAI اعلام کند و به گفته گورمن، ممکن است ابزارهای تقویتی مبتنی بر AI به بخش‌هایی مانند جستجوهای سافاری، سیری، روتوش عکس و رونویسی یادداشت‌های صوتی اضافه شوند.

این شرکت همچنین ممکن است ابزارهای خلاصه‌سازی هوشمندی را برای اعلان‌ها، صفحات وب و موارد دیگر معرفی کند.



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایتنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×