» آخرین اخبار » گیلان » لزوم بازشناسی مکتب مردمی شهید رئیسی

لزوم بازشناسی مکتب مردمی شهید رئیسی

خرداد ۶, ۱۴۰۳ 0۰


احمد وحیدی، وزیر کشور امروز (یکشنبه ۶ خرداد ماه) در مراسم استانی بزرگداشت رئیس جمهور شهید و همراهانش در میدان شهدای ذهاب رشت با تسلیت شهادت آیت‌الله رئیسی و خادمین شهید گفت: جهان بینی اسلامی فراتر از مرز‌های اندیشه و فکر تحقق می‌پذیرد و این مهم را می‌توان در رئیس شهید جمهور جست و جو کرد.

او با بیان اینکه رئیس شهید جمهور با قدرت از ارزش‌های اسلامی دفاع کرد، افزود: دفاع از ارزش‌های اسلامی آیت الله شهید رئیسی را می‌توان در قضیه فلسطین، حمایت از قرآن و تقاضای انتقام سخت برای حاج قاسم جست و جو کرد.

وزیر کشور با بیان اینکه حمایت از وعده صادق از شاهکار‌های شهید رئیسی بود، تصریح کرد: شهید رئیسی در برابر مردم متواضع، دلسوز و خدمتگزار بود و برای رفاه سازی و حل مشکلات مردم از هیچ کوششی دریغ نکرد.

وحیدی همچنین با اشاره به روحیه مردمی آیت الله شهید رئیسی گفت: آیت الله رئیسی جایگاه ویژه‌ای در قلب، ذهن و اندیشه‌ها پیدا کرده بود.

او افزود: آیت الله شهید رئیسی در همه عرصه‌ها که لازم بود حضور میدانی داشت.

به گفته وزیر کشور، هیچ وقت لحظه‌ای غرور و تکبر در آیت الله رئیسی دیده نشد و لحظه‌ای را برای خدمت به مردم کوتاهی نکرد و تعطیلی و خستگی برای این مرد بزرگ معنا نداشت.

وحیدی با بیان اینکه جای جای ایران بوی شهید جمهور را می‌دهد، تصریح کرد: یک روز پس از گرفتن مسئولیت دولت سفر‌های استانی اش را با حضور در خوزستان شروع کرد و تا پایان عمرش دست از این سفر‌های مؤثر بر نداشت.

شهدای ایران اسلامی تحول آفرین هستند

او با اشاره به حضور مقامات بیش از ۶۰ و اندی کشور در مراسم آیت الله شهید رئیسی گفت: شهادت آیت الله رئیسی دنیا را اندوهگین کرد و در برخی کشور‌ها عزای عمومی اعلام شد.

وحیدی با بیان اینکه شهدای ایران اسلامی تحول آفرین هستند، افزود: بزرگی، عظمت و اقتدار ایران اسلامی در عرصه جهانی با پرورش شهدایی نظیر شهید رئیسی، شهید حاج قاسم، شهید امیر عبداللهیان و دیگر شهدا به دست می‌آید.

او با اشاره به قدرت نمایی ملت ایران در عرصه جهانی تأکید کرد: رویش‌ها و زایش‌های ملت ایران اسلامی جهان را متحیر کرده است.

لزوم بازشناسی مکتب مردمی شهید رئیسی

وزیر کشور با بیان اینکه ایرانِ قوی با ملت قوی و هوشمند به دست آمده است، گفت: حضور میدانی، صحنه شناسی و بصیرت ملت ایران مولد تمدن نوین اسلامی است.

وحیدی با بیان اینکه ملت ایران از هیچ چیزی واهمه ندارد، افزود: شهادت شهید جمهور ایران را در فصل نوینی از انقلاب اسلامی قرار گرفت.

او با بیان اینکه راه آیت الله شهید رئیسی باید ادامه پیدا کند، تصریح کرد: مکتب و الگوی آیت الله شهید رئیسی باید سرلوحه رئیس جمهور آینده قرار گیرد.

وزیر کشور با بیان اینکه مکتب مدیریت جهادی شهید جمهور باید پیاده سازی شود، گفت: مکتب شهید رئیسی باید همانند مکتب حاج قاسم مورد واکاوی و پیاده سازی قرار گیرد.

منبع: مهر

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

باشگاه خبرنگاران جوان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×