» آخرین اخبار » گیلان » بازدید وزیر کشور از کارخانه پوشش رشت

بازدید وزیر کشور از کارخانه پوشش رشت

خرداد ۶, ۱۴۰۳ 1۰


احمدی وحیدی، وزیر کشور که امروز (یکشنبه ۶ خرداد ماه) به عنوان سخنران مراسم نکوداشت خادم الرضا (ع)، رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی و همراهانش به گیلان سفر کرده بود، در بازدید از کارخانه پوشش رشت گفت: احیای مجدد این کارخانه پس از ۱۸ سال تعطیلی نتیجه تلاش رئیس جمهور شهید بود که با راه اندازی بخش‌هایی از این واحد صنعتی حدود ۱۲۰ نفر مشغول به کار شدند.

او در حاشیه این بازدید، احیای کارخانه پوشش که به رغم داشتن دستگاه‌های صنعتی بسیار، ۱۸ سال متروکه و تعطیل بود را از جمله دغدغه‌های رئیس جمهور شهید در دوران ریاست قوه قضائیه و سپس در دوران ریاست جمهوری دانست.

وزیر کشور افزود: رئیس جمهور شهید در سفر به گیلان و در بازدید از این کارخانه دستور راه اندازی آن را داده اعلام کرده بود: صدای خط تولید را به زودی اینجا خواهم شنید و امروز ما به نیابت از ایشان به این کارخانه آمدیم و از همه کسانی که زحمت کشیدند تا واحد صنعتی راه اندازی شود، تشکر می‌کنیم.

وحیدی با بیان اینکه این کارخانه مهر ۱۴۰۰ با ایجاد امید و شور و نشاط دستور راه اندازی مجدد آن صادر و اردیبهشت ۱۴۰۲ به مرحله تولید آزمایشی رسید، تصریح کرد: با راه اندازی مجدد این واحد صنعتی برای ۱۲۰ نفر شغل ایجاد شد و ظرفیت اشتغال تا هزار و ۵۰۰ نفر را نیز دارد.

او کارخانه پوشش با ظرفیت تولید و اشتغال را یکی از هزاران واحد صنعتی مورد توجه رئیس جمهور شهید دانست و گفت: برنامه‌های توسعه‌ای و نیاز‌های این کارخانه از جمله راه اندازی یک خط رنگرزی را بررسی و برای تحقق و توسعه آن تلاش خواهیم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

باشگاه خبرنگاران جوان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×