» آخرین اخبار » اقتصاد » توزیع شیر مدارس به بیش از ۳۰۰ میلیون پاکت رسید

توزیع شیر مدارس به بیش از ۳۰۰ میلیون پاکت رسید

خرداد ۷, ۱۴۰۳ 1۰


سیدمحمدرضا بنی طبا سخنگوی انجمن صنایع لبنی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: کارخانه های لبنی بیش از ۱.۵ همت بابت توزیع شیرمدارس از دولت طلب دارند که بدلیل آنکه بخش اعظم پول مربوط به بدهی صنایع به دامداران برای تامین شیرخام مورد نیاز این طرح است، تولیدکنندگان با مشکلات زیادی روبرو شده و هم کارخانه ها و هم دامداران آنها از این جهت تحت فشار و تنگنا قرار گرفته اند.

به گفته او، عدم هماهنگی سازمان هدفمندی یارانه ها و آموزش و پرورش موجب شده تا کارخانه های لبنی تحت فشار قرار بگیرند، در حالیکه صنایع با حداقل حاشیه سود در این طرح مشارکت کردند تا این طرح ملی و مهم احیا شود، اما تعلل دولت بخصوص عدم هماهنگی آموزش و پرورش با سایر بخشهای دولت منجر به خدشه بر اعتماد بین تولیدکنندگان و دولت شده است.

بنی طبا ادامه داد: علی رغم مکاتبه با معاون اول رئیس جمهور در تسویه بدهی با کارخانه های لبنی که در طرح شیرمدارس مشارکت داشتند، تعلل در این امر صورت گرفته که این امر کارخانه ها را در تنگنا قرار داده است.

سخنگوی انجمن صنایع لبنی گفت: در طرح توزیع شیرمدارس بیش از ۳۰۰ میلیون قطعه پاکت شیر در تمامی استان ها بین مقاطع ابتدایی دولتی توزیع شده است.

خبرنگار: آزاده محبی

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

باشگاه خبرنگاران جوان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×