» دسته‌بندی نشده » سیاست یک بام و دو هوای دولت در نوروز کرونایی

سیاست یک بام و دو هوای دولت در نوروز کرونایی

فروردین ۲۱, ۱۴۰۰ 0۰

مهرداد گودرزوند چگینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به افزایش شمار بیماری مبتلا و بستری کرونا در کشور به‌ویژه در گیلان، اظهار کرد: در کنترل و پیشگیری از اپیدمی‌ها نه‌تنها دولت‌ها به معنای حاکمیت بلکه مردم نیز باید بسیار رعایت کنند.

وی با تأکید بر اینکه با تبیین شعارها مشکلی حل نخواهد شد، افزود: با دستور در خانه بمانیم نمی‌توان کرونا را مهار کرد بلکه باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حمایت‌های حاکمیتی در پی حل آن شتافت.

نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه کنترل اپیدمی‌ها نیازمند حمایت همه‌جانبه است، گفت: یقیناً همکاری دولت، قوه قضائیه و مجلس شورای اسلامی می‌تواند مشکل‌گشا باشد.

عضو مجمع نمایندگان گیلان با اشاره به سیاست یک بام و دوهوای دولت در نوروز امسال، خاطرنشان کرد: دولت می‌توانست با اعمال محدودیت‌ها فشارها را بر مردم کم کند و اما این مهم با هر توجیهی که دارند، رقم نخورده است.

گودرزوند چگینی با تأکید بر واکسینه کردن مردم در برابر بیماری کرونا، تصریح کرد: دولت باید بیشتر تلاش کند تا با واردات واکسن و همچنین حمایت ویژه از واکسن‌های داخلی زمینه را برای افزایش ایمنی مردم فراهم کند.

انتهای پیام/۳۳۸۹/ر


به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×