» آخرین اخبار » گیلان » عضویت ۸۷ هزار داوطلب در جمعیت هلال احمر گیلان

عضویت ۸۷ هزار داوطلب در جمعیت هلال احمر گیلان

اردیبهشت ۲۹, ۱۴۰۳ 1۰


هادی سلیمی گفت: جمعیت هلال احمر گیلان سال گذشته جان ۴۷۰ نفر را در سواحل گیلان نجات داد و در این زمینه رتبه برتر را در سطح کشور از آن خود کرد.

وی اضافه کرد: همچین ۲ هزار و ۴۷ حادثه در استان گیلان رخ داد که از این تعداد هزار و ۱۵۷ مورد آن حادثه جاده ای بود که ۸۰ درصد آن توسط پایگاههای امدادی و نیروهای آموزش دیده متخصص خدمات رسانی شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: سال گذشته ۲۱ هزار نفر از مردم استان از خدمات فوریت های دارویی جمعیت هلال احمر بهره‌مند شدند و این نهاد تلاش می‌کند زیرساختهای لازم را جهت ارائه خدمات بیشتر فراهم کند.

سلیمی افزود: در سال ۱۴۰۲ خیر بزرگ گیلانی ۲۸ مغازه را در شهرستان رودسر برای سلامت انسانها در اختیار جمعیت هلال احمر گذاشت تا مرکز دیالیز و داروخانه هلال احمر برای رفع مشکلات دارویی مردم رودسر و شرق گیلان ایجاد شود که با مساعدت مسئولان استانی و دانشگاه علوم پزشکی گیلان این پروژه به فوریت انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه همچنین پارسال ۱۷۰ جوان زائر اولی به مشهد مقدس اعزام شدند، افزود: جمعیت هلال احمر گیلان سال گذشته مقام برتر را در مسابقات قرآنی کشور، رتبه سوم خدمات داوطلبانه و رتبه سوم در ارائه خدمات را کسب کرد.

جمعیت هلال احمرگیلان  ۸۷ هزار عضو داوطلب دارد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

باشگاه خبرنگاران جوان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×