» دسته‌بندی نشده » کجایند انتلکتوال‌های خود حقیربین؟!

کجایند انتلکتوال‌های خود حقیربین؟!

اسفند ۲, ۱۴۰۲ 0۰


مشرق –

اول. دو ملی پوش یخنوردی کشورمان در کانادا، درخشیدند. یکی از آنها مدال طلا گرفت و دیگری هم برنز. راستی، سریع ترین مرد عمودی جهان هم یک ایرانی است.

دوم. دو ملی پوش جودوی نابیایان و کم بینایان کشورمان موفق به کسب مدال طلای جایزه بزرگ آلمان شدند. این مسابقات که در کسب سهمیه پارالمپیک پاریس حائز اهمیت است، نشان داد که این دو می توانند بخت اصلی مدال طلا در آنجا هم باشند.

سوم. پسران و دختران کشورمان در مسابقات دوومیدانی داخل سالن آسیا مدال های مختلفی را به نام خود کردند. این رقابت ها به میزبانی کشورمان در تهران برگزار شد.

چهارم. فوتبال ساحلی را دیده اید که چگونه با کسب سه پیروزی و صدرنشینی، از گروه مرگ جام جهانی صعود کرد. مربی این تیم هم یک ایرانی است.

آخر. الان کجایند انتلکتوال های خودحقیربین؟ می دانیم که چقدر برایشان دردناک است که این ملی پوشان زیر پرچم کشور به موفقیت رسیده اند. یا میزبانی دوومیدانی آسیا در تهران یا موفقیت با یک مربی ایرانی. آنها در این مواقع، چشم هایشان نمی بیند و در انتظارند تا بار دیگر سیاه نمایی و بیگانه پرستی را ترویج کنند که نانشان در همین است. آنها مروج ایران ستیزی اند و با این دیار نسبتی خصمانه دارند …



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

مشرق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×