» آخرین اخبار » گیلان » آستانه‌اشرفیه قهرمان بوکس نوجوانان گیلان شد
آستانه‌اشرفیه قهرمان بوکس نوجوانان گیلان شد

آستانه‌اشرفیه قهرمان بوکس نوجوانان گیلان شد

بهمن ۷, ۱۴۰۲ 1۰


به گزارش خبرگزاری فارس از آستانه‌اشرفیه، تیم شهرستان آستانه‌اشرفیه که با ۱۰ بوکسور و به مربیگری مسعود باقری و محمد عیسی‌پور در‌ ۲ رده سنی نوجوانان و جوانان در مسابقات انتخابی قهرمانی کشور شرکت کرده بود توانست با کسب سه مدال طلا و سه نقره و با اختلاف امتیازی هفت امتیاز برای نخستین بار قهرمان رقابت‌های بوکس‌ نوجوانان گیلان شود.

همچنین تیم جوانان آستانه‌اشرفیه نیز  با کسب ی‌ک طلا و ۲ نقره به کار خود در این رقابت‌ها پایان داد.

بابک بردبار رئیس هیئت بوکس گیلان در حاشیه این مسابقات و در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آستانه‌اشرفیه اظهار کرد: مسابقات قهرمانی بوکس گیلان انتخابی رقابت‌های کشوری و ملی با حضور ۱۱۷ بوکسور از ۱۷ شهرستان گیلان در ۲ رده سنی نوجوانان و جوانان در روزهای چهارشنبه چهار بهمن الی جمعه ۶ بهمن به میزبانی آستانه‌اشرفیه و در سالن بوکس این شهرستان برگزار شد.

وی با بیان اینکه مسابقات قهرمانی بوکس گیلان انتخابی رقابت‌های کشوری در ۱۳ وزن برگزار شده است، گفت: نفرات اول هر وزن به علاوه نفرات برتر کمیته فنی مسابقات به اردوهای تیم منتخب گیلان برای مسابقات کشوری دعوت می‌شوند تا پس از اعلام لیست نهایی به مسابقات کشوری و انتخابی تیم ملی اعزام شوند.

به گفته رئیس هئیت بوکس گیلان در پایان این رقابت‌ها در رده سنی نوجوانان آستانه‌اشرفیه با ۲۱ امتیاز قهرمان شد و تیم‌های آستارا و رشت به ترتیب با امتیازهای ۱۴ و ۱۲ دوم و سوم شدند، همچنین در رده سنی جوانان نیز رشت با ۲۳ امتیاز تیمی قهرمان و لاهیجان با ۱۷ امتیاز دوم و تیم‌های خمام و صومعه سرا با هشت امتیاز به مقام سومی مشترک رسیدند.

بردبار با بیان اینکه مسابقات کشوری انتخابی تیم ملی رده سنی جوانان در اواخر بهمن برگزار خواهد شد، افزود: زمان مسابقات کشوری انتخابی تیم ملی رده سنی نوجوانان مشخص نشده است.

پایان پیام/۸۴۰۰۸




منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×