» دسته‌بندی نشده » رئیس کمیته جوانان شورای ائتلاف: جوانان با حضور پرشور خود، انتخابات را به شکوه اقتدار کشور تبدیل می‌کنند
رئیس کمیته جوانان شورای ائتلاف: جوانان با حضور پرشور خود، انتخابات را به شکوه اقتدار کشور تبدیل می‌کنند

رئیس کمیته جوانان شورای ائتلاف: جوانان با حضور پرشور خود، انتخابات را به شکوه اقتدار کشور تبدیل می‌کنند

بهمن ۴, ۱۴۰۲ 1۰


مجید مصدق رئیس کمیته جوانان شورای ائتلاف انقلاب اسلامی با بیان اینکه هر چه به انتخابات نزدیک‌تر می‌شویم شور و نشاط انتخاباتی در میان جوانان بیشتر می‌شود، گفت: این قشر با حضور باشکوه خود در پای صندوق‌های رای، ضامن اقتدار و عزت همیشگی نظام جمهوری اسلامی خواهد بود.

مجید مصدق اظهار داشت: ایران در بسیاری از ابعاد امنیتی، سیاسی و نظامی اقتدار وسیعی در دنیا دارد که این امر حاصل تلاش جوانان دیروز و امروز این نظام اسلامی است.

وی با بیان اینکه جوانان همواره نشان داده‌اند نسبت به سرنوشت کشورشان حساس و دقیق هستند، تصریح کرد: قشر جوان سرنوشت کشور را، سرنوشت خود می‌داند و حضور جوانان در پای صندوق‌های رأی به معنای مشارکت در آینده خود به صورت مستقیم است.
رئیس کمیته جوانان شورای ائتلاف گفت: جوانان با حضور پر شور و شعور خود با انتخابی آگاهانه علاوه بر ترسیم آینده‌ای درخشان برای خود و کشور، تمام معادلات بدخواهان و دشمنان نظام اسلامی را نیز نقش بر آب می‌کنند.

وی افزود: هر چه به انتخابات نزدیک‌تر می‌شویم شور و نشاط انتخاباتی در سراسر کشور به ویژه در میان جوانان بیشتر می‌شود و این شعور، بینش و آگاهی سیاسی مردم ایران سرمایه بزرگ اجتماعی نظام است.

مصدق با بیان اینکه انقلاب اسلامی هر لحظه با انرژی بیشتر در حال پیمودن مسیر رشد و پیشرفت است، ادامه داد: جوانان به عنوان مهمترین سرمایه‌های اجتماعی در تمامی صحنه‌ها از میادین علمی تا ورزشی  و …. همواره خوش درخشیده‌اند.

وی به فرامین مقام معظم رهبری در باره اهمیت مشارکت حداکثری اشاره و خاطرنشان کرد: همین حضور مهم و تاثیرگذار جوانان در میادین مختلف نشان دهنده این است که این قشر با پیروی از ولایت فقیه به خوبی می‌توانند در جامعه نقش آفرین بوده و امیدوار و پرنشاط، آینده درخشانی را برای خود و ملت ایران رقم بزنند.

رئیس کمیته جوانان شورای ائتلاف با اشاره به حضور پرشور جوانان در عرصه‌های انتخابات، فعالیت‌های فرهنگی، مشارکت‌های اجتماعی و سیاسی گفت: کسی که قصد دارید به آن رای بدهید و او را انتخاب کنید در واقع نماینده تمام مردم ایران خواهد بود بنابراین با آگاهی و بصیرت پای صندوق بروید.

وی افزود: در کانون‌های زیر مجموعه این کمیته برنامه‌ریزی‌های منسجم، جامع و مدونی برای شناسایی جوانان توانمند و مستعد در سراسر کشور صورت گرفته تا بتوان از ظرفیت آنان برای شناسایی و حل مسائل کشور بهره گرفت.
مصدق خاطرنشان کرد: آراء یکایک مردم در آینده کشور مهم و نقش ساز است و همه باید زمینه ساز برگزاری انتخاباتی با شکوه و سالم باشیم.

پایان پیام/




منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×