» دسته‌بندی نشده » گزینه استقلال و پرسپولیس بخت آقای گلی جام ملت‌های آسیا

گزینه استقلال و پرسپولیس بخت آقای گلی جام ملت‌های آسیا

بهمن ۱, ۱۴۰۲ 1۰


سرویس ورزش مشرق – «ایمن حسین» بازیکن تیم ملی فوتبال عراق که حدود ۵ فصل پیش گزینه استقلال بود و به تهران هم سفر کرد در فصل نقل و انتقالاتی لیگ برتر جاری نیز جزو گزینه‌های پیشنهاد شده به جواد نکونام بود. این بازیکن توانست در دیدار مقابل ژاپن دبل کرده و یکی از عوامل رقم خوردن شکست بخت اول قهرمانی این دوره از رقابت‌ها باشد

علاوه بر استقلال تیم های پرسپولیس و تراکتور نیز از گزینه‌های خواهان جذب این بازیکن در تابستان سال جاری بودند.

ماجرای این بازیکن و باشگاه تراکتور تا آنجا پیش رفت که قرار بود با پیشنهاد ۲۵۰ هزار دلاری تراکتور این ستاره عراقی به تیم تبریزی بپیوندد اما وقتی مدیران تراکتور با پیشنهاد ۵۰۰ هزار دلاری مدیر برنامه‌های ایمان زاید مواجه شدند قید این مهاجم را زدند در حالی که ۵۰۰ هزار دلار یا همان ۲۵ میلیارد تومان در قیاس با مهاجمان گران قیمت فعلی تیم تراکتور شاید عدد چندان بزرگی نبود.

نکته دیگر درباره تیم های پرسپولیس و استقلال اینکه این باشگاه ها در حال حاضر به شدت به دنبال جذب یک مهاجم نوک هستند و اگر در تابستان او را جایگزین آل کثیر و عبدی یا قایدی و محبی می‌کردند قطعاً شرایط در خط حمله برای این دو تیم به این شکل نبود.

یادآور می‌شود؛ ایمان زاید و اکرم عفیف در حال حاضر با سه گل زده در صدر جدول گلزنان جام ملت‌ها (تا پیش از دیدارهای امروز) و از گزینه‌های آقای گلی این دوره از مسابقات هستند.



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

مشرق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×