» آخرین اخبار » گیلان » نماینده ولی فقیه در گیلان: مردم افراد غرب‌گرا را به مجلس نفرستند
نماینده ولی فقیه در گیلان: مردم افراد غرب‌گرا را به مجلس نفرستند

نماینده ولی فقیه در گیلان: مردم افراد غرب‌گرا را به مجلس نفرستند

دی ۲۱, ۱۴۰۲ 0۰


به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، آیت‌الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان پیش‌ازظهر امروز در اختتامیه نهمین جشنواره رسانه‌‌ای ابوذر گیلان در تالار مرکزی رشت با تاکید بر اینکه نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید دلداگان انقلاب اسلامی و ولایت‌‌فقیه باشند، اظهار کرد: مردم نباید افرادی را به مجلس بفرستند که در گذشته قلب مقام معظم رهبری را به درد آوردند و دست گدایی به کشورهای غربی دراز کردند.

وی با بیان اینکه در نظام هستی، تمامی پدیده‌های تکریمی و تشریحی بنده خدا هستند، گفت: انسان اگر در حوزه‌های مختلف به پروردگار تکیه کند به موفقیت خواهند رسید.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به دلایل دشمنی استکبار علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی افزود: امروز هرآنچه در جمهوری اسلامی و توسط مقام معظم رهبری گفته می‌شود حق است و به همین منظور استکبار ۴۵ سال در حال دشمنی و توطئه علیه این نظام مقدس است.

فلاحتی با تاکید بر لزوم توجه به گفتن حرف حق توسط آحاد مختلف جامعه بیان کرد: عده‌ای فقط در ایام انتخابات  از حرف حق به نفع خود استفاده می‌کنند در حالی که خودشان حق نیستند لذا مردم باید در انتخاب‌های خود بسیار توجه کنند.

وی با بیان اینکه ملت ایران با بصیرت و ولایتمداری خود، درس ایستادگی به تمامی امت‌های اسلامی و آزادی‌خواه جهان دادند، تصریح کرد: اگر جامعه ایرانی و اسلامی دارای بصیرت باشد نقطه اتکا و امید جامعه اسلامی و محور مقاومت است که خوشبختانه در طول ۴۵ سال گذشته اینچنین بوده و دشمن نتوانست بر اراده ملت ایران نفوذ کند.

پایان پیام/۸۴۰۰۸




منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×