» آخرین اخبار » گیلان » ترسِ دشمن از مکتبِ حاج قاسم
ترسِ دشمن از مکتبِ حاج قاسم

ترسِ دشمن از مکتبِ حاج قاسم

دی ۱۴, ۱۴۰۲ 0۰


به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمد جلائی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان صبح امروز در نشست با رئیس کارگروه حاشیه نشینی وزارت کشور با محکومیت حرکت تروریستی دشمن در گلزار شهدای کرمان، اظهار کرد: پیام دشمن برای کسانی که در این همایش حضور داشتند این بود که حاج قاسم زنده است و کسانی که در راستای مکتب حاج قاسم گام بر می دارند نیز باید در این مسیر هزینه بدهند.

وی با بیان اینکه ما ملت شهادت هستیم و از شهادت هراسی نداریم، گفت: البته دشمن به این نکته توجه ندارد که مکتب ما با شهادت عجین است و منتهای آرزوی ما همین شهادت در این مسیر مقدس است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری با بیان اینکه مکتب حاج قاسم به معنای توکل به خدا، اخلاص و شهادت است، افزود: همان گونه مقام معظم رهبری فرمودند شهادت حاج قاسم نشان داد همان کسانی که کراوات زده و با لبخند با دیپلمات‌های ما مذاکره می‌کنند، تروریست‌های فرودگاه بغداد هستند.

جلائی با اشاره به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه بیان کرد: حوادثی از این دست نشان می‌دهد که شما چه بخواهید چه نخواهید باید یا در جبهه کنار اسرائیل یا در مقابل آن حاضر باشید و در این میان هر دو جبهه کشته می‌دهند‌ اما کشته‌های ما کجا و کشته‌های آنان کجا!

وی با بیان اینکه این اقدامات کور و تروریستی به لحاظ امنیتی هیچ ارزشی ندارد و دستاورد امنیتی محسوب نمی‌شود، تصریح کرد: دستاورد چنین حوادثی که در عرصه داخلی این است که مردم را در حمایت از جبهه حق مصمم‌تر می‌کند و در فضای بین‌المللی،  رسواکننده مدعیان دروغین حقوق بشر خواهد بود.

پایان پیام/۸۴۰۰۷




منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×