» دسته‌بندی نشده » آخ اگر تو فوتبالیست بودی!
آخ اگر تو فوتبالیست بودی!

آخ اگر تو فوتبالیست بودی!

آذر ۴, ۱۴۰۲ 0۰


به گزارش مشرق، وقتی صحبت از پاداش پای سکو می شود، معنای مشخصی دارد. اما با وجود گذشت چندین ماه، پاداش برخی مدال آوران پاراآسیایی هانگژو و مربیانشان پرداخت نشده. اما به چه دلیل؟ سازمان برنامه و بودجه گفته فعلا خبری از پول نیست!

یکی از اینها مهدی اولاد است که با پای شکسته مدال طلا هم گرفت. اما عنوان کردند پاداش مدال دوم که نقره است، باشد برای تهران! مربیان هم که فعلا پولی نیست تا به آنها پرداخت شود. این هم یعنی فعلا خبری از پاداش نیست که نیست. صحبت خود اولاد با ایسنا خواندنی است: “نه تنها مدال آوران بلکه به مربیان نیز پاداش پای سکو داده نشد و اعلام شده که در صورت تامین بودجه از سوی سازمان برنامه و بودجه پاداش‌ها به حساب مدال آوران و مربیان واریز خواهد شد. البته شنیدم که کمیته ملی پارالمپیک اعلام کرده ظرف دو هفته آینده پاداش‌ها واریز می‌شود.”

اما چگونه می توانیم باور کنیم چنین خواهد شد، وقتی اداره کل تربیت بدنی استان فارس بعد از گذشت مدت های مدید، هنوز پاداش پارالمپیک توکیو را به اولاد نداده! بله، باور کنید که تا کنون در ورزش این استان ۳۰۰ میلیون تومان نبوده که پاداش مرد طلایی را با آن پرداخت کنند! همینقدر طنز تلخ و دردآور!

به نقل از ایران پارالمپیک، اگر اولاد هم فوتبالیست بود، تا حالا میلیاردها به او پرداخت می کردند و حلوا حلوا هم می کردندش. مگر نشد که در جام جهانی قطر باختند و سرافکنده شدیم اما حواله خودرو و ده ها هزار یورو گرفتند؟ آخ اگر تو فوتبالیست بودی آقای اولاد …



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

مشرق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×