» آخرین اخبار » گیلان » فارس من| ساخت مرکز هنری و فرهنگی سه‌طبقه در محل سینما انقلاب رشت

فارس من| ساخت مرکز هنری و فرهنگی سه‌طبقه در محل سینما انقلاب رشت

آبان ۲۹, ۱۴۰۲ 1۰


به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سامانه «فارس من» خبرگزاری فارس، سامانه‌ای برای ثبت و پیگیری مطالبات مردمی است که طی سال‌های اخیر راه‌اندازی شده و خادمان رسانه‌ای مردم در آن متعهد شده‌اند تا در سریع‌ترین زمان موضوع ثبت‌شده مردم را پیگیری و به اطلاع آن‌ها برسانند.

اخیراً مطالبه‌ای با عنوان «علت تخریب سینمای قدیمی رشت بررسی شود» در سامانه فارس من ثبت شد که در آن مطالبه‌گر مطرح کرده بود: «سینمای انقلاب رشت یکی از قدیمی ترین سینماهای موجود در گیلان است. گفته می‌شود اکنون چند روزی است که تخریب شده و دلیل این اتفاق مشخص نیست.»

در همین خصوص علی سرتیپی، سرمایه‌گذار حوزه سینما و تئاتر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت، با اشاره به قدیمی بودن سالن‌های سینما در شهر رشت اظهار کرد: متأسفانه سالن‌های سینمای موجود در گیلان و رشت بسیار قدیمی بوده و حتی صندلی‌ و زیرساخت‌های سینما سیپدرود رشت مربوط به قبل از انقلاب است.

سرمایه‌گذار حوزه سینما و تئاتر، از ساخت یک مرکز فرهنگی مدرن در محل سینما انقلاب رشت خبر داد و گفت: وجود سالن‌های سینمای مدرن و بروز یکی از نیازهای مردم رشت است و به همین دلیل در محل سینما انقلاب در پیاده‌راه فرهنگی رشت، یک سالن سه طبقه شامل سه سالن سینما و تئاتر با ظرفیت مجموع ۷۰۰ نفر و در طبقه همکف نیز یک کافه گالری و کتابخانه به بهره‌برداری می‌رسد.

سرتیپی با تأکید بر لزوم اهتمام و حمایت مسؤولان به ساخت این مجموعه فرهنگی هنری، بیان کرد: بعد از ۶ سال تلاش، مجوز ساخت این مجموعه گرفته شده لذا هیچگونه کمک مالی و اعتباری از مسؤولان استانی و شهرستانی نداشته و تنها درخواست من تسریع در روند ساخت این مجموعه است.

وی با اشاره به زمان بهره‌برداری از مجتمع فرهنگی هنری رشت، گفت: این مجموعه تا ۲ سال آینده به بهترین نحو ممکن‌ به بهره‌برداری رسیده و هیچگونه پاساژی در آن مجموعه احداث نمی‌شود.

پایان پیام/۳۳۸۹




منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×