» آخرین اخبار » گیلان » اهدای ۵۰ جهیزیه عروس تا ساخت مسکن محرومین توسط بسیجیان رشت

اهدای ۵۰ جهیزیه عروس تا ساخت مسکن محرومین توسط بسیجیان رشت

آبان ۲۹, ۱۴۰۲ 0۰


به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سرهنگ محمد نیک فطرت فرمانده سپاه مرکزی ناحیه رشت ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در سالن جلسات سپاه رشت اظهار کرد: هر کس زیر پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران زندگی می‌کند بسیجی است. 

وی با اشاره به برگزاری اجتماع ۶ هزار نفری در رشت به مناسبت هفته بسیج گفت: در سوم آذرماه همایش ۶ هزار نفری با عنوان اقتدار بسیج با حضور سردار محمدرضا نقدی فرمانده هماهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار می‌شود. 

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با اشاره به برنامه ریزی ۹هزار و ۸۰۰ برنامه مختلف فرهنگی، هنری، ورزشی در استان گیلان افزود: از این تعداد، ۷۰۰ برنامه در هفته بسیج در ۳۰۰ پایگاه‌های سطح شهرستان رشت اجرایی خواهد شد. 

نیک فطرت با بیان اینکه بسیج، امید ملت ایران است را شعار امسال هفته بسیج اعلام کرد و گفت: ایمان افزایی، نشاط آفرینی و امید بخشی از رویکردهای برنامه هفته بسیج است که در قالب برنامه‌های مختلف در هفته بسیج اجرایی خواهد شد. 

وی با اشاره به برنامه‌های در دست اقدام در طول هفته بسیج بیان کرد: ۵۰ جهیزیه برای ۵۰ نوعروس تحت پوشش کمیته امداد، ساخت ۲ باب مسکن محرومین و اعزام ۷۰ دانش آموز دختر به مناطق عملیاتی جنوب از جمله برنامه‌های عمرانی و خدماتی است که در هفته جاری انجام می‌شود. 

به گفته فرمانده سپاه ناحیه رشت، عطر افشانی مزار شهدا، برگزاری یادواره شهدا، نشست تبیین و روشنگری، برگزاری تشست بصیرتی، تجلیل از جهادگران بسیجی، برپایی میزخدمت، اجرای کاروان سلامت، مشاوره خانواده و سبک زندگی اسلامی، دیدار با خانواده شهدا، گردهمایی بسیجیان، برگزاری مجمع عالی بسیج شهرستان رشت از جمله برنامه‌های ویژه هفته بسیج در شهرستان رشت است. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸




منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×