» آخرین اخبار » گیلان » جزئیات بیشتر انفجار جایگاه CNG رشت

جزئیات بیشتر انفجار جایگاه CNG رشت

آبان ۲۳, ۱۴۰۲ 0۰


علیرضا زارع، مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری رشت دقایقی قبل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت در تشریح جزئیات انفجار سیلندر خودرو نیسان در جایگاه CNG میدان گیل رشت، اظهار کرد: اغلب نیسان‌ها در مدل‌های ۸۳ تا ۸۸ دارای سیلندر و کپسول‌های قدیمی، آماده انفجار و نیازمند تعویض هستند. 

وی با بیان اینکه ساعت ۹ و ۴۰ دقیقه صبح امروز یک نیسان مدل ۸۸ به جایگاه CNG میدان گیل ورود کرد، افزود: در حین سوخت‌گیری دو تن (راننده و سرنشین) در خودرو نشسته بودند که با انفجار سیلندر، سرنشین جانباخت و راننده نیز مصدوم شد. 

به گفته مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری رشت، اپراتور جایگاه نیز در این انفجار مصدوم و به مراکز درمانی جهت مداوا اعزام شده است. 

زارع با اعلام اینکه بنا بر استعلام‌های گرفته‌شده، خودروی نیسان معاینه فنی نداشت، بیان کرد: یک سال و هشت ماه از انقضای کپسول خودروی نیسان گذشته بود. 

وی از خارج شدن موقتی جایگاه CNG میدان گیل رشت خبر داد و گفت: این جایگاه اخیراً تعمیر و استانداردسازی شده بود. 

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری رشت بر ضرورت تعویض به‌موقع کپسول‌های گاز در خودروها تأکید کرد و افزود: رانندگان نیسان و پیکان وانت در صورت اتمام تاریخ انقضا سریعاً نسبت به تعویض کپسول خود باید اقدام کنند تا حوادث مشابه رخ ندهد. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸




منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×