» آخرین اخبار » گیلان » آمار غریق در گیلان و مازندران ۱۴۰ درصد کاهش یافت

آمار غریق در گیلان و مازندران ۱۴۰ درصد کاهش یافت

آبان ۴, ۱۴۰۲ 0۰


به گزارش خبرگزاری فارس از لنگرود، محمد عباسی معاون وزیر کشور و رئیس سازمان امور اجتماعی کشور عصر امروز در آئین اختتامیه طرح‌های سالم‌سازی استان‌های گیلان و مازندران که در هتل ستاره دریا شهر چاف و چمخاله برگزار شد از کاهش ۱۴۰ درصدی آمار غریق در ۲ استان شمالی نسبت به سال قبل خبر داد و اظهار کرد: در نیمه نخست امسال با هم افزایی گروه‌های مردمی، نجات غریق، همیاران فراجا و بسیج بستر مناسب و سالمی در سواحل ایجاد شد.

وی با بیان اینکه فرجام موفقیت‌آمیز و خدمت بسیار بزرگی در شمال کشور با همت مسؤولان و متولیان نظام بعد از تاکید رئیس جمهور نسبت به آزادسازی ساحل دریا رقم خورد، گفت: استان‌های شمالی با پذیرایی و خدمت به بیش از ۱۴۰ میلیون نفر گردشگر رضایت اجمالی آن‌ها را فراهم کردند.

معاون وزیر کشور با تقدیر از ستاد ساماندهی سواحل در استان‌های گیلان، مازندران و گلستان افزود: نکته مهم در این بخش فراهم کردن زمینه‌ها و بسترها رفاهی، خدماتی و فرهنگی در سواحل بود که بعد از تاکید رئیس جمهور کاهش مرگ و میر را نسبت به سال گذشته به دنبال داشت.

رئیس سازمان امور اجتماعی کشور با بیان اینکه رئیس جمهور سال گذشته در هیات دولت بر این موضوع تاکید کردند و با تخصیص اعتبارات لازم، فراهم کردن امکانات و پرداخت معوقات بستر خدمت مهیا شد، گفت: باید سامانه ایده‌ها و خلاقیت‌ها برای همه گردشگران و اهالی منطقه راه اندازی شود تا زمینه برای بهبود وضع سواحل بیش از پیش فراهم شود.

وی از تمام کسانی که دارای تجارب و ایده هستند خواست تا با ستاد ساماندهی سواحل همکاری لازم را داشته باشند و ایده‌های خود را به آدرس سازمان تامین اجتماعی کشور ارسال آینده کنند تا سال آینده با این تجارب موفقیت‌آمیز نهایت بهره‌مندی مردم را از سواحل فراهم کنیم.

پایان پیام/۸۴۰۰۸




منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×