» آخرین اخبار » گیلان » نشست‌یابی ۶۷ درصدی لوله‌های انتقال گاز گیلان

نشست‌یابی ۶۷ درصدی لوله‌های انتقال گاز گیلان

مهر ۲۷, ۱۴۰۲ 0۰


به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، عیسی جمال نیکویی مدیرعامل شرکت گاز گیلان پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از شرکت گاز رشت و در جمع خبرنگاران با اشاره به انجام نشت‌یابی لوله‌های گاز در تمامی شهرستان‌های استان اظهار کرد: از ابتدای امسال تا پایان شهریور ماه گذشته، ۱۷ هزار و ۳۹۳ کیلومتر معادل ۶۷ درصد لوله‌های انتقال گاز در ۲۸ شهر گیلان با هدف حفظ ایمنی خطوط و پایداری جریان گاز مشترکان گاز طبیعی پایش و نشت‌یابی شدند. 

وی از وجود ۲۲ هزار کیلومتر شبکه گازرسانی در گیلان خبر داد و گفت: به دلیل افزایش تدریجی طول خطوط تغذیه و توزیع گاز در استان، بازرسی فنی و نشت‌یابی مستمر برای افزایش ایمنی خطوط و پایداری شبکه ضروری است. 

به گفته مدیرعامل شرکت گاز گیلان، در عملیات پایش تاسیسات گاز استان در نیمه نخست امسال، ۶۹۹ ایستگاه و ۳۲۷ هزار و ۶۰۵ علمک و انشعاب گاز مورد بازرسی و نشت‌یابی قرار گرفته و این روند ادامه‌دار است. 

نیکویی با تاکید بر لزوم توجه به رعایت نکات ایمنی و رعایت مصرف گاز در گیلان افزود: از مردم درخواست دارم با رعایت نکات ایمنی و بررسی مستمر وسایل گازسوز، از وقوع حوادث و خسارت احتمالی جلوگیری کنند. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸




منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×