» آخرین اخبار » گیلان » پلیس برای امنیت مردم از جان خود می‌گذرد

پلیس برای امنیت مردم از جان خود می‌گذرد

مهر ۱۳, ۱۴۰۲ 0۰


به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سردار عزیزالله ملکی ظهر امروز در نشست با اعضای مجمع نمایندگان گیلان به مناسبت آغاز هفته ناجا در دفتر فرمانده انتظامی گیلان با بیان اینکه برقراری امنیت و حفظ سلامت جامعه در هر عرصه‌ای یکی از اولویت‌های نیروی انتظامی است، اظهار کرد: پلیس در راستای حفظ امنیت جامعه از جمله مبارزه با قاچاق، مقابله با اشرار، اراذل اوباش و قاچاقچیان مواد مخدر شهدای بسیاری را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است. 

وی مردم را ولی نعمتان جمهوری اسلامی دانست و گفت: در راه حفظ جان مردم ماموران نیروی انتظامی از خون و جان خود هم گذشته و از هیچ تلاشی در این راستا دریغ نمی‌کنند. 

فرمانده انتظامی گیلان با تاکید بر برخورد جدی با برهم زدگان امنیت جامعه توسط مامورین پلیس بیان کرد: همواره عده‌ای سعی در ایجاد اختلال در امنیت کشور را دارند که نیروی انتظامی با این افراد برخورد جدی کرده و هیچگونه مماشاتی با این افراد وجود ندارد. 

سیدعلی آقازاده رییس مجمع نمایندگان گیلان نیز در این نشست با اشاره به برنامه دشمن برای ایجاد تفرقه میان مردم و نیروی انتظامی اظهار کرد: نمونه بارز این تلاش را در اغتشاشات سال گذشته شاهد بودیم که دشمن از طریق جنگ ترکیبی سعی در ایجاد آشوب در کشور و تفرقه میان نیروی انتظامی، بسیج و مردم داشت. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸




منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×