» آخرین اخبار » گیلان » شهردار رشت: درختان جدید به ازای قطع درختان کاشته می‌شوند

شهردار رشت: درختان جدید به ازای قطع درختان کاشته می‌شوند

مهر ۸, ۱۴۰۲ 1۰


به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، رحیم شوقی شهردار رشت ظهر امروز در یکصدمین جلسه علنی شورا در ساختمان جلسات شورای رشت با تبریک روز آتش‌نشان و قدردانی از حمایت‌های اعضای شورا از عملکرد مدیریت شهری رشت اظهار کرد: پیش از انتخاب شدن در این جایگاه چندین جلسه با رئیس شورا و اعضای شورا دیدار داشتم و در همان جلسات رئیس و دیگر اعضای شورا بابت مشکلات و سختی‌های متعدد کار در این مسیر اشاراتی داشتند.

شوقی با بیان اینکه بابت رفع مشکلات سطح شهر تمام تلاشمان را به کار گرفته‌ایم، افزود: وضعیت ساماندهی سگ‌های بلاصاحب الحق و الانصاف نسبت به گذشته قابل مقایسه نیست و اعضای شورا می‌توانند از نزدیک اقدامات را مشاهده کنند.

وی با تأکید به اینکه در اجرای پروژه‌های شهری به ناچار باید درخت قطع کنیم، تصریح کرد: ما به ازای تمامی درختان که در اجرای پروژه‌ها به خصوص پروژه طرح میثاق قطع می‌شوند لیست آماده کرده‌ایم و باید هشت میلیارد تومان درخت جدید خریداری کنیم و ان‌شاءالله در زمان مقرر نیز نسبت به کاشت درختان اقدام می‌کنیم.

شهردار رشت با اشاره به اینکه سطل‌های جدید زباله برای رشت خریداری شده است، افزود: بنا به یکسری از مباحث، این سطل‌ها هنوز در سطح شهر هنوز جانمایی نشده و به زودی این اقدام انجام می شود.

شوقی به تولید ۳۴ هزار و ۲۴۷ تن آسفالت در رشت اشاره کرد و گفت: مجموعه مدیریت شهری رشت شبانه‌روز در تلاش برای رفع مشکلات است و تذکر را حق اعضای شورا می‌دانم و تقاضای اعضای شورا در رفع موانع پیش روی اجرای پروژه‌های عمرانی نیز همچون گذشته با مدیریت شهری رشت همراهی داشته باشند.

پایان پیام/۳۳۸۹




منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×