» آخرین اخبار » گیلان » بهره‌برداری از ۹۰ واحد مسکن محرومین گیلان در هفته دفاع مقدس

بهره‌برداری از ۹۰ واحد مسکن محرومین گیلان در هفته دفاع مقدس

شهریور ۲۸, ۱۴۰۲ 0۰


به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سرهنگ پاسدار احمدرضا منشوری معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در سالن جلسات سپاه قدس با اشاره به اجرای ۲هزار و ۹۲۷ برنامه در جهت نشاط آفرینی در هفته دفاع مقدس اظهار کرد: قرار است از این برنامه‌ها هزار و ۲۹۶ برنامه مسابقات ورزشی برای برادران و خواهران در سطح استان باشد.

وی اشاره به شعار امسال در هفته دفاع مقدس با عنوان «ما متحدیم» بیان کرد:  وحدت و همبستگی در تمامی گروه‌ها، بصیرت افزایی و دشمن شناسی، محرومیت زدایی و کمک به مستضعفان جامعه،  تبیین واقعیت های دفاع مقدس و انقلاب اسلامی، مدیریت جهادی در راهبرد انقلاب اسلامی، نقش هنری و مربوط به جامعه هنری، پشتیبانی مردمی و اصناف در جنگ تحمیلی، روحانیت و  نیروهای مسلح، ۱۰ نقش محوری در تحقق شعار امسال است.

 

وی با بیان اینکه محرومیت‌زدایی در هر عرصه‌ای به یکی از مهم‌ترین سیاست‌های سپاه پاسداران در کشور تبدیل شده است، تصریح کرد: در هفته دفاع مقدس و با تلاش‌های انجام شده ۹۰ واحد مسکن محرومین به نیازمندان تحویل داده می‌شود و در کنار توزیع هشت هزار بسته معیشتی، افتتاح آب شرب روستایی از جمله مهم‌ترین برنامه‌های سپاه قدس گیلان در این هفته است.

منشوری با تأکید بر نشاط‌آفرین و ایمان افزای و امید آفرین در برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس افزود: برخی از برنامه های شاخص هفته دفاع مقدس شامل اجتماع بزرگ جوانان نقش آفرین در گام دوم انقلاب اسلامی به منظور نمایش رزم و اقتدار جوانان در عرصه‌های مختلف جهادی و فرهنگی و خدمت‌رسانی است.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان به حضور بیش از ۳۰ هزار رزمنده و خانواده شهدا و ایثارگران در شهرستان‌ها و مراکز استان اشاره کرد و گفت: برنامه تجلیل از رزمندگان و همسران و خانواده‌های شهدا با سخنرانی وبیناری رهبر معظم انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.

 منشوری با اشاره به توزیع هشت هزار بسته معیشتی در سطح استان گیلان گفت: جدای از اجرای مسابقه تلویزیونی هشت هزار قهرمان، پیاده‌روی، یک‌هزار و ۳۰۰برنامه و مسابقه ورزشی در دو بخش بانوان و آقایان در هفته دفاع مقدس در گیلان برگزار می‌شود.

وی به رونمایی از ۱۴ اثر تلویزیونی اشاره کرد و افزود: افتتاح ۱۳ پایگاه بسیج و ویزیت رایگان و اعزام پزشک به مناطق محروم و افتتاح پروژه آب رسانی روستایی، بخشی از برنامه ها در هفته دفاع مقدس است که قرار است برگزار شوند.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با تأکید بر لزوم توجه به بازگو کردن خود اتکایی و ایمان رزمندگان در دروان دفاع مقدس، گفت: اکنون در جمهوری اسلامی با تکیه به توان داخلی، نیروی و استعداد جوانی به حدی از خودکفایی در حوزه‌های مختلف رسیدیم که کشورهای دیگر برای داشتن توان موشکی کشور به صف شده و خواهان استفاده از این سلاح‌ها هستند.

پایان پیام/۳۳۸۹




منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×