» آخرین اخبار » گیلان » زحمتکش: داماش تیم بدون بدهی لیگ یک است

زحمتکش: داماش تیم بدون بدهی لیگ یک است

شهریور ۲۸, ۱۴۰۲ 1۰


ناصر زحمتکش امشب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به اینکه داماش گیلان هیچ‌گونه بدهی از فصول پیشین ندارد، اظهار کرد: تسویه حساب با تمامی اعضای تیم داماش گیلان انجام شده و برخی جریمه انضباطی شده‌اند و در مجموع جزو نخستین تیم‌های لیگ یکی هستیم که کارت بازیکنان‌مان صادر شد. 

وی با اشاره بر اینکه منتظر عمل به تعهدات نعیمی، متقاضی خرید باشگاه است، گفت: مادامی‌که تعهدات متقاضی خرید جامه عمل به خود نگیرد، حمایت خود از داماش را دریغ نکرده و به‌ عنوان مالک تمامی هزینه‌های باشگاه را پرداخت می‌کند. 

مالک باشگاه داماش گیلان با بیان اینکه طبق قانون پرداخت بیش از ۲۰ درصد پاداش غیرقانونی است، افزود: فرشاد پیوس فصل گذشته زحمات زیادی کشیده و طبق قرارداد فی‌مابین ملزم به پرداخت ۲۰ درصد پاداش صعود در پلی‌آف هستیم. 

زحمتکش با اشاره به اینکه اکبر میثاقیان پس از نتایج ضعیف از داماش کنار رفت، بیان کرد: میثاقیان با جریمه باشگاه مواجه شده و طلبی از داماش ندارد. 

وی با تاکید بر حمایت از بازیکنان و کادر فنی داماش گیلان گفت: تیم‌مان در پیش فصل زمان کافی برای آماده‌سازی در اختیار نداشت و ظرف هفته‌های آتی تیمی مدنظر هواداران خواهیم بود. 

مالک باشگاه داماش گیلان، هواداران را سرمایه اصلی این باشگاه دانست و افزود: از هواداران که در سرما و گرما و زیر بارش باران ۹۰ دقیقه تیم داماش را تشویق می‌کنند قدردانی کرده و به‌زودی با کسب نتایج مطلوب پاسخ حمایت بی‌مزد و منت‌شان را می‌دهیم. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸




منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×