» دسته‌بندی نشده » ۱۴ پروژه منابع طبیعی اصفهان در هفته دولت بهره‌برداری می‌شود

۱۴ پروژه منابع طبیعی اصفهان در هفته دولت بهره‌برداری می‌شود

مرداد ۳۱, ۱۴۰۲ 0۰


ابوطالب امینی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به اهمیت اجرای پروژه‌های آبخیزداری در کنترل سیلاب و ذخیره منابع آبی و روان آب، چندین پروژه آبخیزداری در سطح استان در حال اجراست که در هفته دولت پنج پروژه آبخیزداری در سطح شهرستان‌های سمیرم، لنجان، اردستان و خور و بیابانک به بهره برداری خواهد رسید.

امینی ادامه داد: در راستای اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت در کشور، در سطح استان نیز پروژه‌های نهالکاری در دست اقدام است که در هفته دولت از ۲ پروژه نهالکاری، مراقبت و آبیاری رونمایی خواهد شد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اصفهان با اشاره به اینکه بادشکن‌ها بعنوان یکی عوامل مؤثر در تثبیت شن‌های روان و بروز گرد و غبار، همواره جزو طرح‌های اصلی اداره کل محسوب می‌شود، ابراز داشت: در هفته دولت نیز در شهرستان‌های آران و بیدگل، خور و بیابانک و نائین سه پروژه بادشکن غیرزنده به بهره برداری خواهد رسید.

امینی به اجرا و بهره برداری از طرح‌هایی که به افزایش پوشش گیاهی در سطح مراتع و جنگل‌های استان منجر می‌شود اشاره کرد و افزود: در هفته دولت، چهار پروژه زراعت چوب و توسعه جنگل با بذر به بهره برداری می‌رسد که شروع عملیات اجرایی این پروژه‌ها در سال ۱۴۰۱ بوده است.

وی خاطرنشان کرد: این ۱۴ پروژه با اعتباری بالغ بر ۵۴۰ میلیارد ریال اجرا شده و همه در هفته دولت به بهره برداری می‌رسد.



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

مهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×