» آخرین اخبار » گیلان » ممنوعیت ثبت‌نام افراد دو تابعیتی در انتخابات مجلس شورای اسلامی

ممنوعیت ثبت‌نام افراد دو تابعیتی در انتخابات مجلس شورای اسلامی

مرداد ۱۷, ۱۴۰۲ 0۰


به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمد جلائی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز فرآیند ثبت نام اینترنتی کاندیداهای مجلس شورای اسلانمی اظهار کرد: فرآیند ثبت نام از روز گذشته آغاز و در مدت زمان یک هفته ادامه دار است. 

وی با اشاره به ممنوعیت ثبت نام تابعیت دوگانه در انتخابات مجلس شوررای اسلامی گفت: ایرانیانی که تابعیت دوگانه دارند و یا برای دریافت تابعیت کشور دیگری اقدام کرده‌اند، امکان ثبت درخواست متقاضی نمایندگی مجلس را برای شرکت در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را ندارند.

رئیس ستاد انتخابات استان گیلان با تأکید بر حضور متقاضیان کاندیداهای نمایندگان مجلس که در خارج از کشور سکونت دارند، بیان کرد: متقاضیان نمایندگی مجلس شورای اسلامی که خارج از ایران زندگی می‌کنند نیز می‌توانند برای انجام فرآیند پیش ثبت‌نام، به سفارت‌خانه‌ها مراجعه کنند.

جلائی با بیان اینکه پیش ثبت‌نام متقاضیان شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی که از دیروز صبح آغاز شد، تا ساعت ۱۸ روز ۲۲ مرداد در تارنمای keshvar.moi.ir ادامه دارد، گفت: در صورت کند شدن سامانه پیش ثبت نام، متقاضیان نگران نباشند، چون تمهیدات لازم فراهم شده است.

پایان پیام/۸۴۰۰۷




منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×