» آخرین اخبار » یادداشت » مسئولان مدافع‌ حریم و حرم ‌رسانه باشند

مسئولان مدافع‌ حریم و حرم ‌رسانه باشند

مرداد ۱۷, ۱۴۰۲ 1۰


خبرگزاری فارس – یادداشت – اکبر نصراللهی: کار رسانه‌های‌ متعهد؛ ارزشمند، مقدس و عبادت است و مسئولان باید با توجه به مقدس بودن کار خبرنگاران و رسانه‌ها، مدافع‌ حریم و حرم ‌رسانه باشند، آنها را محرم و دلسوز و مشاور خود بدانند و از کمک آنها برای حل مشکلات  کشور بهره گیرند.  

همه اتفاقات خوب و بد و نتایج و پیامدهای آنها  تا حد بسیار زیادی به رسانه و خبرنگاران وابسته است؛ بنابراین اگر پیشرفت، رفاه، آرامش، عزت و سربلندی ایران عزیز و بازدارندگی رسانه‌ای و کنشگری فعال  دغدغه و هدف است، همه باید کمک کنند تا رسانه‌ها و خبرنگاران متهعد، مسئول، حرفه ای  و دارای  تاب آوری و توان رقابتی بالای  بیشتری داشته باشیم و شرایط کاری بهتری برای آنان فراهم شود.

تولید و انتشار صرف انبوه اخبار منفی  شلیک به روح و روان و امید مردم است؛ اگرچه خبرنگاران مسئول خوب و بد اخبار نیستند و باید وقایع را همان گونه که روی داده‌اند منتشر و مشکلات مردم را منعکس کنند اما وظیفه دارند در کنار طرح مشکلات راهکارهای حل آن را از کارشناسان  پیگیری و منتشر کنند.

اگر خبرنگاران از مردم  و راوی زندگی و مشکلات مردم و به دنبال راه حل آن نباشند، خبرنگار نیستند. هزاران راه نرفته در عرصه روزنامه‌نگاری وجود دارد و تعامل رسانه‌ها و مسئولان  ضروری است. رسانه‌ها باید خبرنگارانی در تراز انقلاب اسلامی و در شأن مردم داشته باشند و برای رسیدن به این هدف همه به‌ویژه دانشگاه‌ها باید طرح نو در اندازند.

پایان پیام/




منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×