» آخرین اخبار » گیلان » کسب رتبه سوم گیلان در جشنواره تعاونی‌های برتر ملی

کسب رتبه سوم گیلان در جشنواره تعاونی‌های برتر ملی

مرداد ۱۵, ۱۴۰۲ 0۰


سیاوش آقاجانی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با بیان اینکه آمار تعاونی‌های ثبت‌نام شده استان در جشنواره تعاونی‌های برتر سال ۱۴۰۲ تعداد ۴۶۳ شرکت تعاونی است، اظهار کرد: افزایش تعداد شرکت‌‌ها بیان‌کننده حضور بی‌سابقه تعاونی‌های استان گیلان در بزرگترین رویداد بخش تعاون کشور است. 

وی با بیان اینکه آمار ثبت‌نامی گیلان در مقایسه با سال گذشته  رشد ۴۵ درصدی را نشان می‌دهد، گفت: سال گذشته رتبه ثبت‌نام ۳۲۰ تعاونی است که افزایش قابل توجهی ثبت شده است. 

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان با بیان اینکه گیلان در  سال گذشته گیلان رتبه پنجم ثبت نام این جشنواره را در کشور کسب کرد، افزود: طبق آمار اعلامی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، استان گیلان از لحاظ رتبه کمی یعنی تعداد ثبت‌نامی‌ها رتبه سوم کشوری و از لحاظ درصد تعاونی‌های ثبت نام شده فعال نیز در رتبه چهارم کشور قرار دارد.
 
آقاجانی هدف از برگزاری جشنواره یاد شده را تجلیل از تعاونی‌های برتر و ترویج فرهنگ تعاون دانست و افزود: تعاونی‌ها نقش بسیار مهمی در بهبود رونق اقتصادی و افزایش اشتغال دارند و می‌طلبد که حمایت‌های لازم  و بیش از پیش در این راستا صورت گیرد و تعاونی‌های برتر و موفق به جامعه معرفی شوند. 

وی با ابراز امیدواری از اینکه امسال هم گیلان بتواند مانند سال قبل، در میدان انتخاب تعاونی‌های برتر استانی و ملی بدرخشد، تصریح کرد: بازه ثبت‌نامی این جشنواره در سال جاری ۱۱ تا ۳۰ تیرماه و در بستر سامانه جامع و هوشمند بخش تعاون کشور که از عوامل مؤثر در تکمیل و یکپارچگی اطلاعات حوزه تعاون کشور است، صورت پذیرفته و در شهریور ماه همزمان با هفته تعاون با معرفی تعاونی‌های برتر ملی و استانی خاتمه خواهد یافت.

پایان پیام/۳۳۸۹




منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×