» آخرین اخبار » گیلان » مسؤولان نباید مردم را گرفتار بوروکراسی‌های اداری کنند

مسؤولان نباید مردم را گرفتار بوروکراسی‌های اداری کنند

مرداد ۱۳, ۱۴۰۲ 0۰


به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، سردار محمد عبدالله پور در مراسم یادواره ۱۶۷ شهید این شهرستان و در مسجد جامع این شهر با بیان اینکه نسل جدید هنوز با شهدا و ویژگی‌های دوران دفاع مقدس آشنایی ندارد، اظهار کرد: شهدا با فدا کردن خون پاک خود با پروردگار معامله کرده و با تکیه به قدرت الهی به شهادت رسیدند.

وی شهدا انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس، مدافعین حرم و امنیت را مطهر قدرت و استحکام جمهوری اسلامی دانست و گفت: دشمنان از روحیه استکبار ستیزی ملت و جوانان این مرز و بوم در هراس هستند زیرا آنان در دوران دفاع مقدس دیدند که چگونه رزمندگان اسلام‌ با خون پاک خود از این نظام حفاظت کردند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر تکیه به نیروی بالقوه شهدا در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی بیان کرد: اگر مردم، مسؤولان و تمامی کارگزاران کشور در انجام امور خود به شهدا تکیه کنند هیچ قدرتی توان نفوذ و مقابله با ایران را ندارد.

عبدالله‌پور با اشاره به برنامه‌های مختلف دشمن علیه جمهوری اسلامی و ملت ایران تصریح کرد: جنگ ترکیبی که در سال گذشته در کشور رخ داد آخرین برنامه دشمن برای نابودی و به انزوا کشاندن کشور بود ولی مردم ایران از ترور‌ها، جنگ‌های اقتصادی، نرم و ترکیبی هراسی نداشته و بار دیگر دشمن را سرافکنده کردند زیرا مسیر مردم مسیر شهدا است.

وی با بیان اینکه تعطیلی مدارس و روی آوردن نسل جدید به فضای مجازی در دوران کرونا نقش مهمی در اتفاقات رخ داده سال گذشته داشته است، گفت: استکبار در اتفاقات سال گذشته هر آنچه در دست داشت علیه ملت ایران استفاده کرد و مردم را زیر بمباران عملیات روانی برد تا بتواند نسل جدید را به خیابان‌ها بکشاند.

فرمانده سپاه قدس گیلان یکی از برنامه‌های دشمن برای ایجاد جنگ‌روانی و ترکیبی علیه جمهوری اسلامی را  تجزیه کشور به چند تکه دانست و افزود: شهدایی به مانند شهید آرمان علی‌کردی عجمیان، نوروزپور و یوسفی‌ها نگذاشتند ذره‌ای از این جان جدا شده و این شهدا بودند که نور امید را در دل جوانان بار دیگر روشن کردند.

عبدالله‌پور با اشاره به تلاش‌های بی وقفه دشمن برای جداسازی مسیر نسل جدید با آرمان‌های اسلام و انقلاب اسلامی بیان کرد: امروز دشمن با تمام فشار دنبال این است که نسل جوان ما را از ما جدا کند و راه مقابله آن ارتباط با جوانان است.

وی با تاکید بر لزوم توجه به کاهش بوروکراسی‌های اداری در دستگاه‌های اجرایی تصریح کرد: مسوولان نباید مردم را گرفتار بوروکراسی‌های اداری کنند زیرا این امر همکاری با دشمن در راستای ایجاد فضای ناامیدی در کشور است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به آگاهی دشمن از نقش نسل جدید و به ویژه دانش آموزان در آینده جمهوری اسلامی گفت: دشمن در راستای جنگ ترکیبی، امروز مسئله عفاف و حجاب را نشانه گرفته است تا بی بندوباری را در جامعه رواج دهد زیرا می‌داند اگر کشوری نسل جوان خود را از دست بدهد در واقع آینده کشور را از دست داده است.

عبدالله پور نقش تبیین مسئله عفاف و حجاب برای نسل جدید را امری ضروری برشمرد و گفت: اگر کسی عاشق شهدا است، باید مساله حجاب و عفاف را برای جوان‌ها تبیین کند.

وی با انتقاد از برخورد خشن عده‌ای با مسئله عفاف و حجاب بیان کرد: در بررسی‌های به عمل آمده بخشی از افراد بی حجاب و  هنجار شکن وابسته به دشمن هستند که تکلیف آنان مشخص است ولی در خصوص دیگر افراد که دل گرو در اسلام و انقلاب داشته و تنها مسیر را غلط انتخاب کردند نباید سلبی عمل کرد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه اگر دین و ویژگی‌های اسلام برای نسل جدید به خوبی تبلیغ شود بسیاری از مشکلات کشور برطرف خواهد شد، تصریح کرد: رفتار خشن در مسئله عفاف و حجاب جوابگو نیست لذا  اگر سعی داریم راه شهدا را طی‌کنیم، باید اخلاق و رفتار شهدا را دارا بوده و از ویژگی‌های شهدا یعنی خستگی‌ناپذیری، ایمان به هدف، طرفدار عدالت و دشمنی با ظالم و مقابله با فساد به جنگ دشمن برویم‌.

عبدالله‌پور با تأکید بر اینکه در عصر کنونی شرط مبارزه با آمریکا کار و تلاش است، بیان کرد: اگر فردی عاشق شهدا هست و در اداره‌ای مسوول شده باشد، باید طوری از قوانین استفاده نماید که مشکل مردم را برطرف کند.

یادواره ۱۶۷شهید شهرستان مرزی آستارا با محوریت شهدای جاویدالاثر، به میزبانی خانواده های شهدای رحیم محله شهر لوندویل شامگاه پنجشنبه برگزار شد.

پایان پیام/۳۳۸۹




منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×