» آخرین اخبار » گیلان » افتتاح فاز نخست مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس در هفته دفاع مقدس

افتتاح فاز نخست مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس در هفته دفاع مقدس

مرداد ۱۲, ۱۴۰۲ 1۰


به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، اسدالله عباسی عصر امروز در بازدید از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس گیلان و شرکت در جلسه هیات امنای این مرکز در رشت اظهار کرد: این مکان یکی از مراکزی است که باید ایثار و فداکاری شهدا، جانبازان وایثارگران و خانواده‌های آنان به خوبی در آن منعکس شود.

وی با اشاره به نقش شهدا و فداکاری‌های دوران دفاع مقدس در ایجاد آرامش در جامعه گفت: موزه دفاع مقدس  باید به میعادگاه عاشقان مبدل شود و به همین منظور محوطه سازی آن باید به گونه‌ای طراحی شود تا اقشار مختلف و خانواده ها با حضور در این مکان از نزدیک با معنویت شهدا و دوران دفاع مقدس ارتباط گیرند.

استاندار گیلان با تأکید بر هجمه همه جانبه دشمنان علیه جمهوری اسلامی و تلاش برای کمرنگ کردن خون‌شهدا در ماندگاری نظام مقدس جمهوری اسلامی بیان کرد: جمهوری اسلامی در مقابل هجمه همه جانبه دشمنان و جنگ ترکیبی و رسانه‌ای ایستاده است و به طور یقین خون پاک شهدا اثر خود را خواهد گذاشت.

به گفته عباسی  محل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس گیلان باید طوری طراحی و احداث شود که باعث‌ رضایت و خشنودی خانواده شهدا شود.

وی با تکلیف به تمامی دستگاه‌ها در راستای افتتاح مرکز موزه دفاع مقدس در گیلان تصریح کرد: همگی نهادها و دستگاه‌های اجرایی و مرتبط باید از همه ظرفیت خود در راستای تکمیل و افتتاح مرکز موزه دفاع مقدس در گیلان انجام دهند تا ما شرمنده شهدا و خانواده شهدا نشویم.

نماینده عالی دولت در گیلان آشنایی نسل جدید با فداکاری‌های دوران دفاع مقدس را در خنثی‌سازی توطئه دشمن بسیار موثر دانست و بیان کرد: در این مرکز طوری فضاسازی انجام شود که نوجوانان و جوانان در این موزه حضور یابند و بخشی از آثار فاخر رزمندگان و همچنین بخشی از تجهیزات نظامی را از نزدیک مشاهده کنند.

عباسی از افتتاح فاز نخست مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس گیلان در هفته دفاع مقدس خبر داد و افزود: باید هر چه سریعتر مدیران اقدمات لازم را برای تکمیل این مرکز انجام دهند و نواقص آن هر چه زودتر برطرف شود.

پایان پیام/۳۳۸۹




منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×