» آخرین اخبار » گیلان » رشوه، ترفند سارقان کابل و راننده فیدلیتی سوار برای فرار از قانون

رشوه، ترفند سارقان کابل و راننده فیدلیتی سوار برای فرار از قانون

مرداد ۹, ۱۴۰۲ 1۰


به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سرهنگ قاسم جانعلی‌پور امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به انجام گشت‌های پلیسی و برخورد با هنجارشکنان اظهار کرد: ماموران کلانتری ۱۱ شهرستان تالش در پی دستگیری ۲ نفر از سارقان حرفه‌ای کابل برق، از آن‌ها مقدار ۹ گرم مواد مخدر از نوع شیشه کشف کردند.

وی با اشاره مراجعه حضوری یک فرد برای جلوگیری از طی شدن روند قانونی افراد دستگیر شده، گفت: پس از انتقال متهمان به مقر انتظامی و در زمان حضور آن‌ها در تحت نظرگاه، فردی به کلانتری مراجعه و برای چشم پوشی پلیس و فرار از روند قانونی این افراد، مبلغ ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال به عنوان رشوه به ماموران انتظامی پیشنهاد داد که متهم ۴۲ساله برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد. 

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان گیلان همچنین از صحت عمل و رد رشوه ۲۰ میلیون ریالی ماموران یگان امداد شهرستان رشت خبر داد و اظهار کرد: ماموران یگان امداد فرماندهی انتظامی شهرستان رشت حین گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی به حرکات راننده یک دستگاه خودرو سواری فیدلیتی در حال تردد مشکوک شده و آن را برای بررسی متوقف کردند. 

جانعلی‌پور با بیان اینکه در بازرسی از خودرو مورد نظر، یک گرم و ۲۶ سانت هروئین و یک گرم شیشه کشف شد، گفت: راننده ۳۸ساله برای چشم پوشی پلیس و فرار از روند قانونی مبلغ ۲۰ میلیون ریال به عنوان رشوه به ماموران انتظامی پیشنهاد داد. 

وی با بیان اینکه رشوه با عزت نفس و صحت عمل پلیس رد و متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد، از مردم خواست، هرگونه انتقاد، پیشنهاد، تقدیر، شکایت و یا درخواست از پلیس را با سامانه مردمی ۱۹۷ در میان بگذارند. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸




منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×