» آخرین اخبار » گیلان » نگهداری ۸۰۰ بیمار مزمن در مرکز توانبخشی گیلان

نگهداری ۸۰۰ بیمار مزمن در مرکز توانبخشی گیلان

مرداد ۱, ۱۴۰۲ 1۰


سید مهدی خدمت بین دانا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با بیان اینکه بهزیستی گیلان بر اساس آمار ۷۰ هزار پرونده توانبخشی دارد، اظهار کرد: از ۷۰ هزار نفر ۵۵ هزار نفر با ثبت در سامانه مدنظر حق پرستاری و مستمری دریافت کرده و مابقی در بخش‌های غیرمستمری مزایا دریافت می‌کنند. 

وی با اشاره به اقدامات موثر بهزیستی گیلان در راستای حمایت و نگهداری افراد در حوزه توانبخشی گفت: در استان افراد دارای بیماری اعصاب و روان و مشکلات ذهنی وجود دارد که به دلیل مشکلات مالی خانواده‌ها، توسط بهزیستی مورد حمایت مالی و غیرمالی قرار می‌گیرند. 

مدیر کل سازمان بهزیستی گیلان از راه‌انداری مرکز نگهداری بیماران مزمن در حوزه توانبخشی در شهرستان لنگرود خبر داد و افزود: این مرکز در کنار هفت مرکز دیگر استان شروع به فعالیت کرده و نقش مهمی در نگهداری ۸۰۰ نفر با بیماران مزمن و دارای مشکلات مالی دارد که از خدمات توانبخشی این اداره کل استفاده می‌کنند. 

خدمت بین دانا با تاکید بر لزوم توجه به نگهداری برخی از بانوان با بیماری‌های مزمن در مراکز توانبخشی گیلان بیان کرد: با افتتاح مرکز نگهداری بیماران مزمن در حوزه توانبخشی در بخش بانوان در مجموع در سطح استان سه مرکز نگهداری بانوان دارای بیماری مزمن و کم برخوردار وجود دارد. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸




منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×