» دسته‌بندی نشده » حمایت اتاق بازرگانی گیلان از تولیدات مقابله با کرونا شرکت‌های دانش‌بنیان

حمایت اتاق بازرگانی گیلان از تولیدات مقابله با کرونا شرکت‌های دانش‌بنیان

آبان ۲۲, ۱۳۹۹ 1۰

به گزارش گیل سو، هادی تیزهوش تابان ظهر امروز در دیدار با مدیرعامل شرکت پارسی گیل در اتاق بازرگانی و صنایع و معادن گیلان با تقدیر از دستاوردهای جوانان خلاق گیلانی اظهار کرد: خوشبختانه استعدادهای این مرزوبوم همواره سرآمد دنیا بوده‌اند و موجب سربلندی و درخشش نام ایران اسلامی در دنیا هستند.

وی با بیان اینکه باید از محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان تمام‌قد حمایت کرد، گفت: خانواده بزرگ اتاق بازرگانی استان، آمادگی دارد تا زمینه صادرات محصولات به کشورهای دنیا به‌ویژه منطقه بزرگ اوراسیا را فراهم کند.

رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن استان گیلان با تأکید بر اینکه باید از کسب‌وکار جوانان حمایت شود، تصریح کرد: مطمئناً محصولات هایتک شرکت گیلانی در عرصه مقابله با کرونا توجه تمام بازرگانان را به خود جلب خواهد کرد و امیدوارم در این مسیر بتوانیم تسهیل‌کننده روند روبه رشد شرکت گیلانی باشیم.

به گزارش لنگرخبر، محصول تولیدی شرکت پارسی گیل تاکنون بیش از ۳۰ مجوز و تأییدیه داخلی و بین‌المللی در خصوص از بین بردن و غیرفعال سازی کروناویروس و آنفوآنزا دریافت کرده که این شرکت دانش‌بنیان در پارک علم و فناوری شهرستان رودسر مستقر است.

انتهای پیام/

به این نوشته امتیاز بدهید!

gilsou24

خبرنگار و فعال رسانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×