» دسته‌بندی نشده » محیط زیست مطالعات خود را برای نیروگاه حرارتی در شادگان ارائه کند

محیط زیست مطالعات خود را برای نیروگاه حرارتی در شادگان ارائه کند

تیر ۱۴, ۱۴۰۲ 0۰


به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر حسینی محراب صبح امروز چهارشنبه در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان خوزستان اظهار کرد: یکی از درخواست‌های همیشگی استان افزایش خوراک برای واحدهای شیمیایی است و این موضوع از سوی ستاد ملی تسهیل و رفع موانع تولید با رویکرد مثبت مدنظر قرار گرفت و امیدواریم موانع در این خصوص رفع شود.

وی ادامه داد: دستور کار دیگر این نشست مربوط به ثبت سفارش شرکت‌های منطقه آزاد اروند در سامانه جامع تجارت بود که بازرگانان در این زمینه مشکل داشتند و این مسئله در جلسه مطرح و بنا شد این موضوع برطرف و اتصال در این سامانه برای این شرکت‌ها برقرار شود.

استاندار خوزستان عنوان کرد: همچنین بحث نیروگاه حرارتی برای فولاد شادگان و پتروپالایش این شهرستان که با موانع محیط زیست از لحاظ تالاب مواجه بود در جلسه مطرح و مقرر شد تا محیط زیست و آب و برق نتیجه مطالعات خود را تا ماه آینده مطرح کنند.

حسینی محراب بیان کرد: مشکلات شرکت‌های لوله سازی ماهشهر، روغن کشی نوید خلیج فارس، گروه ملی فولاد و قند و تصفیه شکر اهواز در جلسه امروز مطرح شد که ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با کمک به این شرکت‌ها موافقت کرد و امیدواریم با همتی که در مدیران هست این موانع برطرف شده و چرخه تولید در این شرکت‌ها با ظرفیت کامل به گردش در بیایند.



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

مهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×