» دسته‌بندی نشده » توفان مناطقی از اصفهان را در برمی گیرد/ افزایش تا ۴ درجه ای دما

توفان مناطقی از اصفهان را در برمی گیرد/ افزایش تا ۴ درجه ای دما

خرداد ۲۰, ۱۴۰۲ 0۰

[ad_1]

نوید حاجی بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تداوم ناپایداری‌های همرفتی را در مناطق مرکزی، شمالی و شرقی استان اصفهان طی امروز شنبه و بویژه روز یکشنبه ۲۱ خرداد انتظار داریم که این ناپایداری‌ها به شکل افزایش ابر، رگبار و رعد و برق، بارش تگرگ و گاهی وزش باد شدید و توفان لحظه‌ای پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: شدت ناپایداری‌ها در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب و بویژه طی روز یکشنبه پیش‌بینی می‌شود.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان اضافه کرد: از روز دوشنبه تا چهارشنبه کاهش ناپایداری‌های همرفتی و استقرار جوی به نسبت پایدار را انتظار داریم.

حاجی بابایی افزود: بیشترین میانگین بارش ثبت شده در ایستگاه‌های سینوپتیک هواشناسی طی شبانه روز گذشته تا صبح امروز از نطنز با هشت دهم میلیمتر و نائین با پنج دهم میلیمتر بوده است.

به گفته وی دمای هوای استان طی ۲۴ ساعت آینده بین ۲ تا چهار درجه سلسیوس افزایش می‌یابد که بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۳۳ درجه سلسیوس بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به ۲۰ درجه سلسیوس بالای صفر می‌رسد.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان اضافه کرد: مهاباد با ۳۷ درجه سلسیوس بالای صفر و بوئین و میاندشت با هفت درجه سلسیوس بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.

[ad_2]

منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

مهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×