» آخرین اخبار » گیلان » جزئیاتی از دستگیری قاتلان۲ بانوی گیلانی

جزئیاتی از دستگیری قاتلان۲ بانوی گیلانی

خرداد ۲۰, ۱۴۰۲ 0۰

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سرهنگ علیرضا حدادی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مجموعه نیروهای انتظامی تلاش‌های شبانه‌روزی برای ایجاد امنیت در جامعه دارد، اظهار کرد: امنیت یکی از مهمترین و اساسی‌ترین نیازهای هر جامعه است.

وی با اشاره به ارسال پرونده فقدانی خانمی جوان به پلیس آگاهی استان گقت: کارآگاهان دایره جنایی با انجام تحقیقات شبانه‌روزی، اقدامات فنی و اشرافیت اطلاعاتی، رد یک مرد سابقه‌دار و یک خانم را در این پرونده پیدا کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان از دستگیری ۲ نفر با هماهنگی مقام قضایی در خصوص این پرونده خبر داد و افزود: مأموران پلیس آگاهی با بررسی بانک اطلاعات مجرمین و مطابقت نقاط مشترک پرونده‌های سابق با این قتل و ارزیابی و مقایسه شیوه قتل‌های مشابه در چند سال گذشته، متهم را با ادله و مستندات مواجهه کردند.

به گفته حدادی قاتل پس از مواجهه با مستندات غیرقابل انکار پلیس سرانجام به قتل فقدانی زن ۳۲ ساله و یک خانم ۴۱ ساله در سال ۱۳۹۹ به انگیزه سرقت طلاجات اعتراف کرد.

وی با بیان اینکه پس از بررسی‌ها و ردزنی‌های فنی پلیس، سرانجام اجساد مقتولان و خودرو یکی از آن‌ها به همراه مقادیری سلاح و مهمات در ویلای متهم در یکی از محلات شهرستان رشت کشف شد، افزود: متهمان ۳۹ و ۴۰ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

پایان پیام/۳۳۸۹


[ad_2]

منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×