» آخرین اخبار » گیلان » عاشوری سرپرست فرمانداری رشت شد

عاشوری سرپرست فرمانداری رشت شد

اردیبهشت ۱۷, ۱۴۰۲ 1۰


به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، پیش از ظهر مراسم تودیع و معارفه فرماندار جدید رشت در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

 

مسوولان خلاء‌های موجود در جامعه را برطرف کنند 

معاون سیاسی امنیتی استانداری گیلان در این مراسم با بیان اینکه مسوولان‌ باید خدمت به مردم را برای خود یک فرصت ارزشمند دانسته و از هیچ تلاشی برای کمک به جامعه دریغ نکنند، اظهار کرد: خدمت به مردم یکی از مهم‌ترین ارزش‌ها و اهداف انقلاب اسلامی است زیرا این نظام مقدس با کمک همین مردم دوران سخت ستم شاهی و توطئه‌های دشمن را پشت سر گذاشته است.

حسین مصطفی‌پور با اشاره به هدف دشمن نسبت به افزایش موج ناامیدی در جامعه با توجه به شرایط موجود کشور گفت: با توجه به شرایط کشور، دشمنان هدفی جز ناامید کردن مردم از انقلاب ندارند لذا متولیان امر باید خلأهای موجود را از بین ببرند.

وی با تأکید بر تلاش دولت بر حل مشکلات کشور درحوزه‌های مختلف افزود: بدون‌شک اگر عده‌ای در دوران دفاع مقدس و در این سال‌ها ایثار و از خودگذشتگی کردند، امروز نوبت مدیران است که مشکلات را حل کنند.
معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استانداری گیلان با بیان اینکه کم‌کاری مسؤولان در عرصه‌های مختلف خیانتی بزرگ به کشور است، تصریح کرد: وقتی مسئولان در سالیان اخیر کار را رها کردند و توجهی به مشکلات نداشتند، آسیب‌های سنگینی به کشور وارد شد از این رو دولت فعلی وارث مشکلات زیاد گذشته است اما در این مدت مشکلات زیادی را حل کرد.

مصطفی‌پور تنها راه برای حل مشکلات و پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی را کار و عمل جهادی دانست و گفت: باید به صورت انقلابی، شبانه روزی و جهادی به مردم خدمت کنیم تا گردنه سخت فعلی را پشت سر بگذاریم.
همگرایی میان مسوولان و دستگاه‌های اجرایی در رست مورد توجه قرار گیرد.

 

اگر حواشی از متن پیشی بگیرد و جدایی و مرزبندی‌ها را زیاد کنیم بازنده هستیم

سرپرست فرمانداری شهرستان رشت نیز در این مراسم با بیان اینکه مردم از مسؤولان انتظار تلاشی جهادی به منظور حل مشکلات کشور دارند، اظهار کرد: خدمت به مردم در جمهوری اسلامی یک توفیق الهی است که نصیب هر فردی نمی‌شود از این رو باید از این فرصت در راستای به سعادت رسیدن در دنیا و آخرت تلاش کرد.

کیا عاشوری رمز موفقیت جمهوری اسلامی را روحیه خدمت و انقلابی دانست و گفت: رمز موفقیت کشور خون شهدا است لذا ما به عنوان مسئول وظیفه داریم خدمت در نظام جمهوری اسلامی نوکری مردم را کرده و آسایش آنها را فراهم کنیم.

وی با تأکید بر لزوم توجه به همگرایی و همراهی بین تمامی دستگاه‌های اجرایی در گیلان افزود: اگر حواشی از متن پیشی بگیرد و جدایی و مرزبندی‌ها را زیاد کنیم بازنده هستیم.

سرپرست فرمانداری شهرستان رشت با اشاره به ظرفیت‌های بالقوه این شهرستان در حوزه‌های مختلف بیان کرد: رشت دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی است که مدیران بخشی از آن هستند و اگر بین این ظرفیت‌ها همگرایی ایجاد شود قطعاً مشکلات بزرگ رشت برطرف می‌شود.

پرداخت ۲۸۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در شهرستان رشت

فرماندار سابق شهرستان رشت نیز در این مراسم اقدام دولت در حل مشکل پسماند سراوان را اقدامی بی‌سابقه و جهادی دانست و اظهار کرد: با تلاش‌های صورت گرفته و با بهسازی محل زباله سراوان وعده دولت در خصوص سایت زباله سراوان تا پایان امسال محقق می‌شود.

حمیدرضا امام پناهی با اشاره به نقش جوانان و بانوان در اداره شهرستان رشت در بخش‌های اداری مختلف گفت: خوشبختانه چهار رئیس اداره شهرستان رشت از بین بانوان انتخاب شدند و همه معاونان من نیز در رنج سنی ۴۰ سال بودند که این امر نشان دهنده نقش جوانان در فرمانداری رشت است.

وی از پرداخت ۲۸۰ میلیارد تومان در قالب تسهیلات اشتغال‌زایی در رشت خبر داد و افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته ۱۳۰ عرصه در شهرستان برای صدور مجوز بی نام معرفی شده است.

 

به گزارش فارس، در پایان این مراسم از زحمات حمیدرضا امام پناهی تقدیر و کیا عاشوری به عنوان سرپرست فرمانداری رشت معرفی شد.

پایان پیام/۳۳۸۹




منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×